“Heerlijk”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld

Wat een geweldig restaurantje. Hier komen we graag terug. Geen poespas, maar gewoon heerlijk eten. Plezierige bediening.

16 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant gespecialiseerd in vis wat ze erg goed dien. Bediening is wel erg rommelig en er is geen menu kaart wat het voor toeristen lastig kan maken.

11 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gereserveerd voor een donderdagavond in oktober. Restaurant ligt goed verscholen in een buitenwijk. Personeel niet heel erg vriendelijk, maar bekwaam. Vooral locals komen hier. Het is eten zonder poespas. Verse producten en goede wijn onder tl-verlichting. Prima om de echte sfeer van de stad te proeven, minder geschikt voor een romantisch diner bij kaarslicht. Prijs-kwaliteit prima (gerechten 6-15 euro).

22 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na in ongeveer 50 verschillende restaurants op Sicilië gegeten te hebben, is dit onze nummer EEN!!!!
Wat een heerlijk eten. Als we het niet op tripadvisor hadden gelezen, waren we nooit naar binnen gegaan. De ligging en de buitenkant van het restaurant zien er niet echt jofel uit. Het eten maakt echter alles goed. De antipasta is als je van vis houd goddelijk, de pasta's waren ook allebei heerlijk en het toetje was goddelijk. De huiswijn smaakt ook lekker. Wij hadden gereserveerd, maar moesten ondanks dat toch nog een kwartiertje wachten. Er werd een prosecco geopend, wat gekletst en wij vergaten dat we aan het wachten waren. Het leuke is dat ze ondanks het succes een gewoon restaurant blijven zonder opsmuk.

21 oktober 2016 beoordeeld

op aanraden van ander restaurant hier beland, hebben genoten van het lekkere eten, lekkere pasta met superverse vis, en witte huiswijn, 6 euro voor een karaf van 1liter! en geen hoofdpijn de volgende dag!!! en een verrassingstaartje met kaars en zang voor mijn man zijn verjaardag, super!

Reizigers die Hostaria San Pietro bekeken, bekeken ook

Trapani, Province of Trapani

Trapani, Province of Trapani

In Hostaria San Pietro geweest? Deel je ervaringen!