Beoordeeld op 18 januari 2019

Coen en Ingrid hebben ons heel gastvrij ontvangen. Ze deden erg hun best om het ons naar de zin te maken. We hadden een heerlijk plekje. Het eten aan de table d'hôtes is erg goed en gezellig. Kortom: genoten van onze vakantie op deze camping.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 12 augustus 2018

het was een gezellige week. we waren met Scouting Schijndel hier op kamp. op een wat afgelegen grasveldje boven aan de camping had hij een perfect stukje grond voor ons. We hebben lekker ons eigen ding kunnen doen maar ook een aantal dingen vannuit Coen en Ingrid. Het was erg gezellig en ik wil ook Coen en Ingrid hiervoor bedanken!
(erg aan te raden voor groepen tot 20/25 man)

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 2 augustus 2018

Heerlijke week gehad bij Coen en Ingrid. Heel veel gezelligheid. Vooral ook erg lekker gegeten. Er is veel moois te zien en te doen in de omgeving. Erg mooie kamers. Lekkere kampeerplaatsen. Het sanitair is basic maar in orde. Midden in de natuur en de stilte. Met de brabantse gezelligheid van Coen en Ingrid en de andere gasten.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 30 juli 2018

Is al enkele jaren geleden dat ik hier met mijn kinderen geweest ben, maar nog steeds een goede band met de eigenaars. Deze mensen weten wat hartelijkheid is en om een sfeer te creëren die je nooit zult vergeten. Het is er niet superdeluxe kwa verblijf , maar netjes. Ben je op zoek naar een verblijf waar de gezelligheid niet ophoudt na het ontbijt , dan zou ik hier zeker naar toe gaan. Er is heel veel moois te zien in de omgeving. En de eigenaren kunnen hierin perfect organiseren.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 14 augustus 2017

Afgelopen week hebben wij onze zomervakantie doorgebracht in Normandië bij Qui Vivra Verra, Bed & Breakfast. We hebben een fantastische tijd gehad mede dankzij Coen en Ingrid de gast- heer en vrouw. Midden in de ongerepte natuur van Normandië hebben we genoten van de rust en het bourgondisch leven. Dagelijks zijn we verrast met hun typisch frans diner en natuurlijk bijbehorende wijnen. De samengestelde routes welke voor de gasten klaar liggen hebben we met bewondering gevolgd. Hun tips zijn waardevol gebleken. Het ligt mooi centraal dat vele bezienswaardigheden binnen een uur te bezoeken zijn. Het weer is ideaal om te wandelen en rond te trekken in Normandië en daarbij plaats te nemen op een typisch frans terras. Coen en Ingrid zijn warme mensen die de gasten een zo fijn mogelijke tijd geven, je laten meegenieten van de typische Franse cultuur en altijd voor je klaar staan met raad en daad. Hierdoor is onze vakantie onvergetelijk geworden. Qui Vivra Verra brengt mensen samen. Contact met andere gasten aan de lange eettafel met de open haard brengt authentiek gezellige avonden en mooie herinneringen. Kortom Bourgondisch genieten. Bedankt Coen en Ingrid voor de fantastische vakantie.

Kamertip: Gite is geweldig maar back to basic, wil je meer luxe boek dan een kamer.
Datum van verblijf: augustus 2017