“Matig”
Beoordeling van Gerrie Café- Restaurant

Gerrie Café- Restaurant
Geclassificeerd als nr. 2 van 2 Restaurants in Grolloo
Beschrijving: U kunt bij ons terecht voor: diner, warm en koud buffet, hapjesbuffet, barbecue, broodbuffet of brunch, verjaardagsfeestje, vergadering (evt. met beamer), frites/snacks om af te halen, softijs ( het hele jaar). Cateringservice (afhalen/bezorgen). Alle buffetten voor op eigen locatie. Wij verzorgen eventueel ook een tent, meubilair, e.d.
30 september 2020 beoordeeld

Biertje vrij vlot geserveerd op terras. Na 45 min gevraagd waar de tosties bleven. Komt goed, het was druk werd gezegd. Het was helemaal niet druk, binnen ook niet. Na nog een kwartier kwam de tostie. Geen eet smakelijk kon eraf. Biertje intussen op. Bij afrekenen stond de bestelling niet geregistreerd. Dus tóch vergeten. Zeg dat dan gewoon en doe niet zo onvriendelijk.

Datum van bezoek: september 2020

24 augustus 2020 beoordeeld

Ik liep door het dorpje heen waar ik deze ‘snackbar’ tegen kwam had wat honger en besloot hier een sate’tje en een dacht ik lekkere cheeseburger te nuttigen.
Het broodje waar de ‘cheeseburger op lag was zo hard dat ik er een ruit mee zou slopen echt abnormaal hard. De saté leek op poep en stonk daar ook naar.
De cheeseburger zelf was gord droog dat ik beter een spons had kunnen opvreten ik heb de gehele maaltijd ingepakt en mee naar huis genomen want ik ben tegen verspilling dus dacht mijn hond er nog blij mee te maken zelfs die vrat het niet eerste en laatste keer bah.

Datum van bezoek: augustus 2020
14 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een vermoeiende dag met een bezoek aan Kamp Westerbork hebben we gekozen om bij Gerrie te gaan eten. Dat bleek een goede keuze. Het bedienend personeel was uitermate vriendelijk en de kaart zag er uitnodigend uit. Mijn vrouw nam de soep van de dag (lenteui soep) en ik het oerbrood met pesto, tapenade en kruidenboter.
De soep was erg lekker en het brood gewoon goed.
Als hoofdgerecht hadden we de grillspies voor 2 personen en die was erg mals en lekker. De bierkaart was OK. Wel jammer dat het alleen InBev bieren zijn terwijl er in Drenthe tegenwoordig topkwaliteit bier wordt gebrouwen bij brouwerij Maallust.
Kortom, mijn vrouw en ik hebben zeer voldaan Gerrie Cafe en restaurant verlaten. Komen zeker nog een keer terug. Een aanrader dus.

Datum van bezoek: juli 2020
12 juni 2020 beoordeeld

Gereserveerd om 19:00, na een kwartier aan een vieze tafel gezeten te hebben, zonder aangesproken te worden, kwam er iemand met oude vieze plakkerige kaart. Ik vroeg naar wijn maar er werd mij verteld dat ze maar simpele huiswijn hadden en dat het niks bijzonders was. Na besteld te hebben, kwam er 50 minuten later een hamburger met door gebakken bacon, overladen met oude sla. Tot overmaat van ramp werd het verkeerde gerecht geserveerd. Zonder excuses is dit gerecht mee naar binnen genomen. Even later kwamen er toch excuses. 10 minuten later kwam het andere gerecht. Kortom: service slecht, eten, oke maar niet best, prijs te hoog voor kwaliteit. Het beste aan dit uitstapje is dat er naast dit “restaurant” (snackbar) een heel leuk goed restaurant zit. Dat is pas een echte aanrader!

Datum van bezoek: juni 2020
1 september 2019 beoordeeld

Het voorgerecht, een soep dus, wordt hier geserveerd als onderdeel van een dagje Happen en Trappen.
Onze tomatensoep en mosterdsoep met brie waren van zeer goede kwaliteit. Vers gemaakt en prima op smaak. De bediening is zakelijk correct.

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die Gerrie Café- Restaurant bekeken, bekeken ook

In Gerrie Café- Restaurant geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.