“Wat een top lokatie”

Keukens: Mediterraan
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Ontbijt, Reserveringen
28 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heerlijke plaats om te relaxen. Dit gecombineerd met de zeer goede (vis) keuken maakt te perfect. Te bereiken met de boot of taxi.

23 mei 2016 beoordeeld

Il Riccio Beach Club & Restaurant is gelegen aan de noordwestelijke zijde van Capri, vlakbij de blauwe grot. Het restaurant is sfeervol ingericht. Er zijn veel bediendes, en je wordt er vlot en vriendelijk geholpen. Het eten is er voortreffelijk. De prijzen zijn bovengemiddeld en dat is niet verwonderlijk gezien de kwaliteit van het eten en de mooie locatie.

7 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Gedurende ons eendaagse bezoek aan Capri dit restaurant bezocht voor de lunch.

Heen zijn we met de taxi gegaan. Als je het leuk vindt om voor 45 euro 30 minuten in een soort cabrio taxi slingerend en dieseldampen snuivend naar een restaurant te reizen dan zal je blij zijn.
Wij hebben er ter plekke voor gekozen om terug met een taxi sloepje te gaan. Dubbel zo duur (100 euro) maar veel leuker, fijner en comfortabeler.

Il Riccio zelf is heel fijn. Ze hebben een mooie kaart met (logischerwijs) voornamelijk visgerechten. Voor de kinderen is er een speciale kinderkaart.

We hebben er een heerlijke lunch gehad en super genoten van het dessertbuffet.
De medewerkers zijn attent en vriendelijk.

Als je op een bijzondere plek op Capri een keer goed wilt lunchen dan moet je Il Riccio zeker proberen. En wees slim, laat je voor de ervaring met een bootje halen en brengen!

4 oktober 2015 beoordeeld

In Capri is alles veels te duur maar bij il Riccio krijg je dan wel waar voor je geld. Restaurant ziet er erg leuk uit, vriendelijke bediening en geweldig eten. Het is even een stukje rijden maar met de scooter voor de lunch een super uitje.

9 juli 2015 beoordeeld

aankomen met de boot - heerlijk eten - kleine siësta op een hemels bed... en dit allemaal in een prachtig decor met een fantastisch zicht...

Reizigers die Il Riccio Beach Club & Restaurant bekeken, bekeken ook

In Il Riccio Beach Club & Restaurant geweest? Deel je ervaringen!