Beoordeeld op 11 augustus 2018 via mobiele applicatie

Dit hotel wordt gerund door een familie en dat is ook te merken. Ze doen alles om het de gast naar de zin te maken. Geen megahotel waar alleen de winst op nummer 1 staat. We hadden daar een auto tot onze beschikking en dan is de ligging van dit hotel perfect tussen Rhodos stad en Limos. Familiekamers (2 slaapkamers en een living) zijn groot en voorzien van airco. Prijs/kwaliteit verhouding is top!

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 29 september 2016

Krijgr van ons een 10, eten en drinken uitstekend.Personeel vriendelijk en de kamers zeer schoon.Ook de animatie is leuk, voor ieder wat.We kunnen Georgia iedereen aanbevelen. Hoop u als lezer er te begroeten.

Kamertip: Voor iedereen toegankelijk, rolstoel, kinderwagen.
Datum van verblijf: september 2016
ILLYRhodes, Manager van Georgia Apartments, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 januari 2017

Dear Ria,
Thank you for this review and also for choosing to stay at our hotel!

Hopefully you enjoyed your holiday here in Greece with us, we are very glad to hear that you liked staying to our hotel.

We will be glad to see you again.

Beoordeeld op 30 augustus 2016

Leuk personeel, schone kamers met goede bedden, airco. Zwembad met zonneweide.
goede service. Elke dag schoonmaak. Ligging dicht bij het dorp Afantou. Supermarkt in de buurt. Strand te bereiken middels een shuttlebus. Auto huren is aan te raden.

Datum van verblijf: augustus 2016
ILLYRhodes, General Manager van Georgia Apartments, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 september 2016

Thank you for the review and for the good score!

As you said a car hire is recommended to see everything this beautiful island has to offer, although we offer a free bus shuttle three times a day to and from the beach, renting a car for a few days to visit the south parts of the island is a good tip!

Thank you again and we wish you the best for the future

Much love,

Beoordeeld op 15 juni 2016 via mobiele applicatie

Jammer dat er weinig bezoekers waren maar wij waren nog in voorseizoen. Het is een net hotel waar ook hychiene op de eerste plaats staat. Vanaf Georgia kan je met bushalte voor de deur, wat overigens heel goedkoop is, rechtstreeks naar Lindos en Rhodos als je een dagje uit wilt. Billy en zijn kinderen zijn klantsvriendelijk en staan je altijd te hulp als je vragen of problemen hebt. Echt een aanrader als je naar Rodos Griekenland op vakantie wilt.

Datum van verblijf: juni 2016
ILLYRhodes, Διευθυντής van Georgia Apartments, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juni 2016

Dear Adri M,

Thank you very much for your time & effort to write this lovely review for our property!!!

Supportive comments like your are the motivational fuel to keep enjoying our job and keep our passion for improvement & hospitality!!!

Wish you all the best until and hope to see you again at your Summer Holidays!!!

Beoordeeld op 30 juni 2015

Geweldig niet te groot grieks hotel/apartement.70 kamers
uitstekende service,zeer vriendelijk.
Mooie ruime kamers met keukentje en koelkast.schone goede bedden.
Geweldig ontbijtbuffet.
griekse avonden zijn erg goed.familiesfeer.

Kamertip: kamers met uitzicht op zwembad zijn mooi
Datum van verblijf: juni 2015
ILLYRhodes, Διευθυντής van Georgia Apartments, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 juli 2015

Dear Ria S,

Thank you for your time and effort to write this review!

We are glad for your good rating and comments, although you weren't satisfied from the rooms.
We hope to see you again at your next summer holidays!

Georgia Apartments Team