“Lekkere pizza's”

Keukens: Pizzeria
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
6 oktober 2015 beoordeeld

We hebben dit restaurant in de avond bezocht. Het was erg druk maar we hebben toch niet lang moeten wachten.
We kregen van de zaak als starter lekkere lookbroodjes. De kleine pizza's zijn ruim voldoende. Pizza's waren lekker. Bediening vlot en vriendelijk.

Datum van bezoek: september 2015

17 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt een aanrader. Met 4 personen 4 verschillende pizza's gegeten en allemaal even lekker. De kleine piza is ruimvoldoende. Vriendelijk personeel.

Datum van bezoek: augustus 2015
4 augustus 2015 beoordeeld

We hebben in 2 weken tijd 1x bij Sergios gegeten. Het eten zelf was prima, alleen de hoeveelheden waren te groot. Bij de pizza werden we er overigens wel voor gewaarschuwd. De bediening was vriendelijk en op z'n tijd erg komisch. Het minpunt vond ik de wijn. We wilden graag witte huiswijn. Hiervan werd keurig aangegeven dat deze niet koud was, dus kozen we voor roze. Deze was wel koud maar niet lekker, maar smaken verschillen.

Datum van bezoek: juli 2015
6 mei 2014 beoordeeld

Leuk restaurantje midden in het centrum van Afandou.Tijdens onze vakantie hier 2x wezen eten. Prima pizza's, erg vriendelijke bediening en niet duur.

Datum van bezoek: april 2014
17 juli 2013 beoordeeld

Wij zijn na goede recensies te hebben gelezen gaan eten.
Wij hebben nog nooit zo lekker italiaans gegeten!
Hier MOET je absoluut heen gaan als je in Rhodos bent!

De bediening was ook ontzettend goed, hele aardige mensen die je echt thuis lieten voelen.
Wij gaan hier zeker nog eens eten.

Datum van bezoek: juli 2013
    • Sfeer

Reizigers die Sergio's bekeken, bekeken ook

In Sergio's geweest? Deel je ervaringen!