“Heerlijk gegeten in de binnentuin. Zeer vriendelijke bediening”
Beoordeling van Gasthaus zum Ochsen

Gasthaus zum Ochsen
Geclassificeerd als nr. 3 van 59 Restaurants in Rust
Keukens: Diner, Duits, Pub-restaurant
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd
4 weken geleden beoordeeld

Erg lekker gegeten naar een dagje Europa-park. Samen met vrienden verwend met mooie Duitse gerechten die door de zeer vriendelijke bediening, samen met de kok, werden aangeboden.bij een bezoek aan Rust, zeer de moeite waard. Vooral het pannetje met verschillende soorten vlees. Vraag naar de roomsaus voor bij de gebakken aardappelen.

Datum van bezoek: september 2019

25 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben gegeten op een warme dag buiten in de binnentuin. Het was druk, maar de bediening kan het aan. De menukaart is beperkt, maar het eten is voortreffelijk. We hadden een Grillpfanne met diverse soorten vlees. Perfect klaargemaakt. De Hefeweizen bier is prima! Niet verder zoeken. We spraken een oudere burger van het dorp en deze erkende dat dit het beste restaurant van het dorp is en dat kunnen we volmondig beamen.

Datum van bezoek: augustus 2019
21 augustus 2019 beoordeeld

zeer gemoedelijk typisch Duits restaurant met kleine buitentuin die helaas vol zat, binnen redelijk groot, verschillende zaaltjes met de typische houten banken.super vriendelijke bediening, redelijk vlug ondanks de drukte.goedgevulde borden lekker eten niet verfijnd, maar goed en zeker meer dan voldoende aan een eerlijke prijs.aanraders de oxenhaase,echte wienersnitzel ,kasespetzle en alle schotels met Pfifferlingen

31 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekend adres ! Zeker niet overslaan. Vriendelijke bediening, mooi terras. En heel lekkere plaatselijke gerechten.

23 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mixed grill gegeten. Was zeer lekker.
Reserveren ging niet. Op het moment zelf langs komen en kijken of er plaats is.
Redelijk druk dit moment.
Bediening is top.

Reizigers die Gasthaus zum Ochsen bekeken, bekeken ook

Rust, Baden-Württemberg

In Gasthaus zum Ochsen geweest? Deel je ervaringen!