Opslaan

Meer info
vanaf US$ 576,54
Meer info
Beoordeeld op 14 augustus 2020

We hebben twee dagen volop genoten bij Europa-park! Het was erg warm maar desondanks zeer de moeite waard. Laat ik beginnen met mijn verbazing over de beoordeling van Cé De Reviewer iets verder terug in dit lijntje. We herkennen ons totaal niet in dit relaas. Medewerkers waren scherp op het (juist) dragen van mondkapjes, we hebben geen medewerkers gezien zonder mondkapje in 2 dagen tijd...
Daarnaast was de drukte beheersbaar; de wachttijden bedroegen op het hoogtepunt van de dag 45 minuten (en dan ook nog alleen bij alle water-gerelateerde attracties).
We hebben begrepen dat de maximale capaciteit in deze Corona tijd met 2/3 is afgenomen tot maximaal 15.000 bezoekers per dag. We hebben ons geen moment onveilig gevoeld; ook niet in de wachtrijen. Uiteraard moet je soms even andere mensen aanspreken op de social distancing maar dat moet je in de supermarkt ook...

Conclusie: we hebben een fantastische tijd gehad bij Europa-park en zullen zeker nog terugkeren! Complimenten voor de vriendelijke medewerkers en de goede Horeca-voorzieningen

Beoordeeld op 14 augustus 2020 via mobiele applicatie

Europa-Park is een gigantisch park vol leuke en innovatieve attracties. De thematisering is bijna overal zeer goed uitgevoerd. Vooral de gebieden Zwitserland en Griekenland zijn net echt. Het park is goed verzorgd en proper.

Beoordeeld op 10 augustus 2020

Fantastisch mooi park. Prachtig gebouwd. Erg leuke achtbanen. Vooral veel water attracties wat erg welkom was in deze tropische temperaturen. Wij zijn twee dagen in Europa park geweest en 1 dag in Rulantica. Wacht rijen thrill attracties van gemiddeld 25 minuten. Andere attracties zelfs geen wachtrij. Mijn kids (9 en 12) vonden het leuker dan Disney. Ook Rulantica is leuk voor een dagje. Heel mooi met gave glijbanen.

Beoordeeld op 30 juli 2020 via mobiele applicatie

Met veel twijfel ivm de veiligheid vertrok ik met 3 vrienden naar het Europa Park. Wat mij overtuigde toch te gaan:
- Dagspecifieke tickets
- Mondmasker verplicht

De dagspecifieke tickets zagen we als een teken dat er misschien minder volk toegelaten zou worden in het park zodat de (verplichte) 1,5m afstand steeds bewaard kon worden. Ik zet ‘verplicht’ tussen haakjes aangezien de meeste bezoekers hier helemaal geen rekening mee hielden. Maar zelfs met dagspecifieke tickets was er een enorme massa mensen waar je je soms moest doorwurgen. Niet ideaal...

Het belachelijkste moet trouwens nog komen: “mondmaskers zijn ten aller tijden verplicht”. Wat een mop... Ik ben geen statisticus maar als ik een schatting moet maken draagt 90% GEEN mondmasker (personeel zegt niets en draagt soms zelf GEEN mondmasker). 10% draagt wél een mondmasker zou je dan logisch afleiden. Ook niet waar... Meer dan de helft van die 10% droeg het mondmasker niet over de neus (nutteloos dus).

Uit pure miserie zijn we vroeger naar ons hotel gegaan en stellen we vast dat pretparken zoals Europa Park toch best de deuren weer sluiten...

Datum van activiteit: juli 2020
Beoordeeld op 22 juli 2020

Fantastisch mooi park.
In de Corona tijd, met gereserveerde kaarten zou je denken dat het niet zo druk zou zijn. Maar niks was minder waar.
Echter de wachttijden waren tussen de 30 en 45 minuten acceptabel.

Maar sjonge jonge... wat komt er veel op je af.
Met een gezin van vrouw/man en 2 kinderen ( 3 en 11 )mag je blij zijn als je 6 attracties op 1 dag doet (EN ZE HEBBEN ER MEER DAN 100 !!)

Mijn zoon en ik hebben 3 achtbanen en wildwaterbaan kunnen doen.
En gezamenlijk 3 andere attracties. En toen was de dag om.
Dus plan je dag goed. En ga (mits mogelijk) meerdere dagen.

Het is een fantastisch park.

Datum van activiteit: juli 2020