Google
vanaf US$ 148,80
vanaf US$ 317,10
vanaf US$ 2.246,60
Beoordeeld op 4 september 2019

Wij zijn 3 dagen geweest. We hebben 2 dagen nodig gehad om al de attracties te doen. Max wachtijd aan de attractie was 25 min. Maar dit voelde absoluut niet zo lang omdat alles zo mooi aangkleed is. De wachtrij is een attractie op zich. Zalige rollercoasters. Fantastische parkshows. Zelfs de attracties voor de kleintjes zijn de moeite waard. Proper park. Lekker eten. Je vind er meer dan enkel fast food. Een aanrader voor jong en oud.

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 30 augustus 2019

wij zijn 2 dagen geweest in dit geweldige pretpark. alles is superschoon en metjes. leuke attracties voor jong en oud en het eten is erg goed en voordelig geprijsd.
als het druk is blijft het park langer open en zelfs na sluitingstijd kan je er gewoon nog blijven eten.

Beoordeeld op 29 augustus 2019 via mobiele applicatie

Voor de 2de keer dit park bezocht en het blijft geweldig, met reden het beste attractiepark van europa, men blijft investeren en vernieuwen zodat je telkens weer iets nieuws ontdekt, ik kijk volgend jaar al uit naar piraten van batavia

Beoordeeld op 23 augustus 2019

Een geweldig attractiepark, genoeg om er 2 dagen plezier aan te beleven , en dat is meteen ook de valkuil , want met 98 euro voor een 2 daagse ticket is het park veel te duur . Je bent namelijk de helft van iedere dag kwijt in de rijen van de attracties , wachttijden van 90 minuten zijn geen uitzondering. Het is veel te druk en dat komt eigenlijk door het succes van de mix die ze maken. De achtbanen van Walibi met de kinderattracties van de Efteling, al kan in beide gevallen afzonderlijk Europa Park niet wedijveren met voornoemde 2, maar de combinatie is wel erg goed gelukt.

Ik ben blij dat ik hier geweest ben , maar heel snel herhalen zal ik het niet doen zoals wel bij de Efteling , Walibi en Phantasialand.

Wat wel erg goed was , waren de prijzen van consumpties , heel normaal zelfs wat laag voor zo'n park.

Beoordeeld op 23 augustus 2019 via mobiele applicatie

Erg leuk pretpark, geschikt voor volwassenen maar ook voor kinderen. Voor de kinderen zijn er vele speelgelegenheden met water, heel erg leuk met goed weer. Wij, als volwassen stel, hebben ons de hele dag goed vermaakt. De achtbanen zijn leuk, het park is heel netjes/schoon, personeel spreekt/snapt veel talen. Wij vonden 1 dag genoeg, van 9:00 tot 16:00 druk geweest, daarna zijn we echt wel kapot :-). 1 nieuwe achtbaan (met Mercedes thema), heeft hele aparte stoelen, als je erg groot (grof gebouwd, lang, stevig) pas en mag je er niet in. Helaas kon mijn partner dus niet mee (192 cm, 120 kilo).
Allerlei soorten eten, in elk deel van het park lokale gerechten. Niet veel vegetarische opties.
Wij waren er op een vrijdag aan het einde van augustus, was niet enorm druk. Maximale wachttijd bij een achtbaan 35 minuten, maar de tijd vliegt.