Van tevoren boeken

vanaf US$ 151,07
vanaf US$ 485,16
vanaf US$ 2.283,89
Beoordeeld op 17 april 2013

Ik heb in mijn leven al heel wat pretparken bezocht met onze kinderen. dit is veruit het beste en properste pretpark dat ik reeds bezocht heb. Ook Parijs kan hier niet aan tippen. Een groot voordeel aan dit park: alles is vrij dicht tegen elkaar gelegen, zodat je niet lang hoeft te lopen om naar een andere attractie te gaan. wij hadden wel het geluk, dat het rustig was en niet veel moesten aanschuiven. Vlak gelegen tegen het dorp van Rust, waar je op loopafstand verschillende prijselijke hotels en gastkamers kan vinden.

Datum van activiteit: april 2013
Beoordeeld op 14 april 2013

Voor de de 2e maal naar Europapark geweest. En het is nog altijd zeer goed. Zeer veel attracties voor jong en oud.
Om de zoveel jaar doen ze een nieuwe attractie. Zo was er verleden jaar de houten rollercoaster "Wodan" zeker een zeer goeie coaster. En zelfs nu zijn ze al bezig aan een nieuwe attractie. Een darkride met als thema Arthur. Het parkinvesteerd jaar na jaar. Veel pretparken kunnen hier van leren.
Als het druk is kan je niet alles in 1 dag doen zeker niet alle shows. Daarom zijn we er ook 2 dagen geweest.
Ook de prijzen om iets te eten of te drinken zijn goed, zeker in vergelijking met disneyland.
Zeer net park.
Misschien wat minder is dat je daar overal sigaretten kan kopen maar je eigenlijk niet mag roken in de wachtrijen, wat normaal is. Maar ja veel kijken er dan ook niet achter.

Datum van activiteit: april 2013
Beoordeeld op 15 maart 2013

Het is een enorm leuk park. Je maakt een soort Europese reis door meer dan 10 landen. Een veelzijdig, groot attractiepark wat zeker niet in een dag te bezoeken is. Als je alles in het park wilt zien, dan zijn twee dagen aan te raden. Ongeveer 6 uur rijden vanuit Nederland (vanaf de grens). Zeker een aanrader.

Datum van activiteit: oktober 2012
Beoordeeld op 8 februari 2013

Wij hebben hier 1 dag doorgebracht.
Op voorhand hadden we op hun website uitgedokterd welke attrakties iedereen wilde doen, zodoende dat ze niets zouden vergeten, en dat we het allemaal beetje konden uitpluizen en onze tijd zo goed mogelijk verdelen.

De attrakties staan allemaal redelijk dicht bij een dus je moet echt niet ver gaan om van de één naar de andere te gaan.

Zelf doe ik niets, als wat foto's nemen en rondkijken, maar ook kwam hier goed aan mijn trekken, dus een fijne uitstap voor het ganse gezin.

Datum van activiteit: augustus 2012
Beoordeeld op 6 december 2012

Sterkste troeven:
- Ruim aanbod attracties: meer dan 100 attracties voor jong en oud!
- Het grootste pretpark van Duitsland... gethematiseerd met maar liefst 15 themagebieden, waarvan 13 een landenthema.
- Resortgedeelte met ruime keuze aan overnachtingsmogelijkheden: vijf prachtige (thema)hotels, camping, een gasthuis en een Tipi-dorp. Of verkies je om te overnachten in een B&B of gasthuis in de nabije omgeving van het park.
- Ruim aanbod shows voor jong en oud (dagelijks meerdere voorstellingen): van ijsshow tot variété met live zang en dans... Spektakel en animatie op en top!
- ...

Kortom, een belevenis die je zeker niet mag missen... voor jong en oud!!!

Datum van activiteit: oktober 2012