TripAdvisor

Food Loop
Geclassificeerd als nr. 6 van 60 Restaurants in Rust
Keukens: Fastfood
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer mooi en leuk restaurant , zeker de moeite als je in Europapark bent. Heel netjes en proper,en heel lekkdr eten . Toper

Datum van bezoek: september 2019

16 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Food Loop is een restaurant in Europa-Park waarbij het eten via een soort mini-achtbaantje bij je geserveerd wordt. Je bestelt je eten en drinken zelf via een scherm op je tafel. Je zit aan een tafel met 13 mensen (4-4-5) met in het midden een draaischijf, zodat iedereen de bestelling naar het juiste plekje kan draaien. Ook kun je je eigen bestek en glazen pakken. Je bevestigt je bestelling met een kaart en bij vertrek reken je bij de kassa alles af. Het eten werd snel geserveerd. Het is echt leuk om die pannetjes met eten te zien komen of de flesjes met drinken. Onze tienerdochters vonden het leuk om mee te maken.
Het enige minpunt dat we zagen, is dat aan onze tafel eerdere gasten het systeem met het bestek blijkbaar niet snapten. In plaats van het gebruikte bestek in de juiste bak te doen, hadden ze het bij het nieuwe bestek gedaan. Het was niet smakelijk om vies bestek uit de bak te vissen.
Tip: het restaurant is erg populair en er staan doorgaans lange rijen. Wij gingen net voor spitstijd om 17.00 uur en konden direct aanschuiven.

Datum van bezoek: augustus 2019
5 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Als afsluiting van de dag hier gegeten in Europapark. Je wordt bij onbekenden aan een ronde tafel van 12 personen gezet en kunt bestellen met eigen pas en plaatsnummer op een tabletscherm. Eten en drinken (m.u.v. warme dranken) worden via een rail naar je tafel gebracht, een attractie op zich!

Datum van bezoek: juli 2019
4 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Moet je hier een keer gegeten hebben ? Jazeker. Het is een heel leuk restaurant, heel apart. Verwacht echter niet dat het eten ook van die kwaliteit is. Helaas komt het eten vaak ook niet gelijktijdig. Vanwege hoe het restaurant werkt zit alles wat op elkaar "gepakt".

Ik beveel het aan, gewoon om er een keer geweest te zijn, maar verder is het eten gewoon simpele pretpark kwaliteit.

Datum van bezoek: augustus 2019
18 mei 2019 beoordeeld

Twee keer hier geweest en het is leuk om een keer te zien maar het restaurant is druk en chaotisch. Vaak staat er om tien uur al een rij terwijl het om elf uur open gaat. Er zijn genoeg betere en rustigere eetplekken in Europapark.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Food Loop bekeken, bekeken ook

Rust, Baden-Württemberg
Rust, Baden-Württemberg

In Food Loop geweest? Deel je ervaringen!