TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 5 augustus 2016

Wij hadden hier voor drie nachten geboekt. Wij kregen een mooie kamer in het gebouw rechts van de ingang. Alles was perfect en zeer verzorgd. Wij fietsten op mooie nieuwe fietsen van het hotel langs de Saône. De diners waren verrukkelijk. Van hieruit maakten wij ook een toertje naar de oude stad van Dijon. Heel mooi. Normaal rijd je met grote snelheid langs deze stad op weg naar het Zuiden. Een prachtig park omzoomt dit kasteeltje. Zeker de moeite waard!

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 5 januari 2016

We waren hier zakelijk. In eerste instantie ben ik 2 keer aan de ingang voorbij gereden. De ingang zag er nogal smal uit, voor een auto. Uiteindelijk toch geprobeerd en dit bleek goed te zijn.
Het hotel bestaat uit een hoofdgebouw met receptie en restaurant en meerdere bijgebouwen. Achter de gebouwen is een flink wandel park met vijver. Ik was er in november, dus ik ben niet in het park geweest.
De kamer was groot, maar wat oubollig ingericht. Ik heb geen gebruik gemaakt van het diner. Het ontbijt was goed, maar niet uitgebreid.

Kamertip: Kamer naar het park met een terras.
Datum van verblijf: november 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 28 september 2013

Het hotel behoort tot de Relais du Silence: en wat voor een verrassing inderdaad. Prachtig gelegen aan de Saone, prachtige tuin, mooi terras en lekker antieke stoeltjes. Een meer dan vriendelijke kasteelheer en heel jeugdig personeel dat jouw koffers wil dragen. Dineren in zo'n antieke zaal geeft net dat extra. Als de keuken ook nog op dat niveau was, zou het helemaal perfect zijn.

Kamertip: Neem geen standaardkamer: die is echt wat te klein.
Datum van verblijf: september 2013
Beoordeeld op 17 september 2013

Het hotel ligt in een prachtige omgeving in een groot park. Dit is de 2e keer dat wij hier overnachten op onze terugreis vanuit het zuiden. Het ontvangst is zeer hartelijk door waarschijnlijk de eigenaar heel vrolijk persoon. De eerste keer dat wij hier waren was het prachtig mooi weer en hebben we gebruik gemaakt van het zwembad. Onze kamer had een terras met comfortabele stoelen, de kamer is klassiek ingericht met een prima bed ook een fijne badkamer met een heerlijk groot bad. Het restaurant is van prima kwaliteit met regionale gerechten en zeer ruime portie! Neem ook vooral kaas en laat je verrassen door de vele keus aan heerlijke kazen. Goede wijnkaart met voldoende keuze. Bediening is prima maar voor ons net even te snel ( 6 personen bediening op ongeveer 14 tafels is wel wat veel) Ook het ontbijt is prima in orde voor Franse begrippen maar ik begrijp echt niets van die eierkook apparaten op het ontbijtbuffet je eitje is verdoemt te mislukken en niet te pellen omdat je ze niet koud kan afspoelen, blijft altijd weer een uitdaging haha! Prima hotel om te verblijven!

Datum van verblijf: september 2013
Beoordeeld op 17 augustus 2013

We pikten dit hotel er uit om onze heenreis naar de Camargue in 2 te splitsen. We hadden een mooie kamer met een terrasje in een nevengebouw. Het uitzicht vanop het kasteelterras was verbluffend. Een prachtige tuin, aan het eind de Saône, enorme kastanjebomen, een mooi zwembad, en ruimte, ruimte ruimte. Zeer profesioneel personeel. Ontbijt konden we ook nemen op het terras. We vonden het er zo fijn dat we op onze terugreis meteen 2 nachten geboekt hebben. We kregen de keuze tussen een "kasteelkamer" in het kasteel, of een andere kamer met een terras aan dezelfde zijde van de enorme kasteeltuin.
Het eten was heerlijk, de foie gras was wel wel een te grote portie maar we vroegen de tweede dag een halve portie en dat was geen probleem. De eigenaar heeft de zaak goed onder controle.

Datum van verblijf: augustus 2013