Beoordeeld op 3 maart 2021

Wij hebben hier echt genoten, super hotel, heerlijk eten en het management was heel vriendelijk en behulpzaam! Wij raden dit zeker aan! Dus boek snel je verblijf naar Arubiana Inn en geniet van alles er om heen☀️

Datum van verblijf: maart 2021
Pega Pega Apartments, Owner van Arubiana Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 maart 2021

Hallo, bedankt voor je lieve woorden. Super om te horen dat jullie het zo naar je zin hebben gehad bij ons. Hopelijk tot heel snel weer op Aruba! Groetjes, Gladys & Marina

Beoordeeld op 1 maart 2021

Wij hebben hier een mega fijne tijd gehad, Marina is een top vrouw! Alles is zo goed geregeld, alles is schoon! Wij komen hier 100% zeker terug. Heerlijke plek, en heel fijn personeel 10+

Tot snel weer ☀️❤️

Datum van verblijf: februari 2021

Hi Kimberly, hartelijk dank voor je mooie review. Heel fijn om te lezen dat je het naar je zin hebt gehad bij ons. We kijken ernaar uit jullie hier heel snel weer te mogen ontvangen. Liefs en groetjes, Marina

Beoordeeld op 23 februari 2021

Ik zou toch even verder zoeken ipv dit appartement boeken. Het is ronduit slecht. Tuurlijk heb je overal wel eens last van kakkerlakken, maar dit overtreft alles. De schoonmaak van het zwembad, of nouja schoonmaak? Laat ik zeggen dat die helemaal niet schoon gemaakt wordt. Qua management kunnen ze beter iemand anders inhuren en die Karin de zak geven. Wat een gemeen mens is dat zeg, bah! Eigenaren wordt eens wakker! Ze helpt het naar de kl*te! Als jullie je gasten willen behouden zal ik er maar eens goed over na denken!!

Datum van verblijf: augustus 2020

Hi Bert, hartelijk dank voor je reactie en wat vervelend om te lezen dat je zo'n nare ervaring hebt gehad. We hebben de afgelopen maanden heel hard gewerkt om het hotel weer volledig up & running te krijgen, en we zijn al erg trots op de resultaten die we geboekt hebben. Ik hoop dat je in de toekomst nog eens bij ons wilt verblijven, zodat wij ons kunnen revancheren. Neem gerust direct contact met ons op, zodat we ervoor kunnen zorgen dat het je aan niks zal ontbreken. Groeten, Gladys & Marina

Beoordeeld op 11 augustus 2020 via mobiele applicatie

Wij zijn de afgelopen maand op Aruba geweest en verbleven in dit appartement
Wij zijn er de afgelopen jaren al vaker geweest en toen was het er gezellig en schoon
Helaas was dat deze keer wel anders
Mede door het Corona virus waren er veel veiligheidsmaatregelen en dus was het aanpassen
Dus het meebrengen van andere gasten is dan niet van toepassing maar er werd niets van gezegd door manager Karin sterker nog ze ging er zelf bij zitten!!!!!
De schoonmaak werd bij ons gelukkig gedaan door Shandra die van ons echt een dikke 10 krijgt
De andere schoonmaker lag volgens ons meer te slapen in de kamers
Verder was het zwembad in de 3 weken maar 1x schoongemaakt en deed de kok af en toe zelf wat chemische middelen erin
De gasten van een andere kamer hadden visite van kakkerlakken in de afvoer dus dat is ook niet best
Al met al is het een achteruitgang van het complex dus als er niks veranderen gaat zullen we er niet meer komen

Zal de foto’s maar niet erop zetten want dan kan de manager wel verkassen denk ik

Datum van verblijf: augustus 2020

Hi Serge, dank voor je reactie en het was super leuk om jullie in januari te ontmoeten en even bij te kletsen.
We hopen dat we jullie snel weer op jullie oude stek mogen verwelkomen. Tot snel en groetjes, Gladys & Marina

Beoordeeld op 24 juni 2020

Lekker stagiaires wegpesten Karin, ga zo door! Zo zielig om jonge meiden zo onzeker te maken. Ohja dan vergeet ik nog harteloos praten over een gezin die hun zoon was verloren. Ze moesten maar ergens anders gaan rouwen omdat het de sfeer van het hotel verpest. Pff niks goeds te vertellen. Hotel verder prima

Datum van verblijf: januari 2020
Reistype: Reisde alleen