16 personen bekijken dit hotel
Speciaal tarief beschikbaar voor leden van Marriott Bonvoy
Priceline
Volledig restitueerbaar voor za 20 apr.
Geen aanbetaling vereist
Go to your Happy Price
Volledig restitueerbaar voor zo 21 apr.
Geen aanbetaling vereist
RitzCarlton.com
Boek nu met Marriott Bonvoy
Beoordeeld op 27 november 2022

De pop up cocktail bar bij het Ritz Carlton is een must om langs te gaan als je van goede service, kwaliteit en unieke cocktails houd!
Jose (barman) is vriendelijk en maakt altijd iets unieks voor je klaar.
Zeker een aanrader! Wij komen in ieder geval twrug!

Datum van verblijf: november 2022
Louella Brezovar, General Manager van The Ritz-Carlton, Aruba, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 december 2022

Beste 505liljanah,

Heel hartelijk dank voor jullie boodschap en complimenten voor Jose. Hij is inderdaad fantastisch en we zijn heel trots op hem. Wij hopen jullie snel weer te mogen ontvangen bij ons op zonnig Aruba.

Hele Fijne Feestdagen toegewenst,
Louella Brezovar - van Veen
Hotel Manager

Beoordeeld op 30 maart 2019 via mobiele applicatie

Mooi hotel op mooie locatie en met super service niveau. We hadden 2 connected rooms met zeezicht. Veel ruimte mooi interieur en grote badkamer. Gewoon goed en fijn. Personeel erg vriendelijk en dienstverlening staat voorop. Grote pluim verdiend. Erg goed. Eigenlijk maar 1 minpunt; eten is niet goedkoop. Kwaliteit goed maar prijzig. Zwembad en strand heerlijk aangelegd mrt goede service. Duidelijk een aanrader, mijn gezin en ik zouden zo teruggaan.

Datum van verblijf: februari 2019
Louella B, Manager van The Ritz-Carlton, Aruba, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 maart 2019

Beste Meneer BenMeij,
Heel hartelijk dank voor het delen van Uw "TripAdvisor Review". Ik ben blij dat jullie het allemaal naar jullie zin hebben gehad en dat alles erg goed was. Natuurlijk hopen wij jullie snel weer te mogen ontvangen.
Vriendelijke Groeten,
Louella Brezovar
Hotel Manager

Beoordeeld op 6 november 2017 via mobiele applicatie

Aanrader hier is de steakhouse. Als je van vis houdt, neem dan de Halibuth, heerlijk. Vooraf krijg je vers gebakken broodjes met gruyère kaas... vergeet het recept niet mee te nemen om ze thuis te kunnen bakken.

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 6 september 2016 via mobiele applicatie

Mooie omgeving en hotel, geweldige locatie en evenementen voor kinderen (Ritz kids), beach/pool team is echt service gericht en goed geregeld, eten is vooral erg lekker, zeer uitgebreide keuze. Aanrader!

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 23 februari 2016

gezellig vertoeven heeeel goede bediening en super lekker eten top in een aangenaam kader prijs kwaliteit waardig