Beoordeeld op 12 februari 2020

Blue village is een mooi appartementen complex, waar je als student voor je stage goed kunt verblijven. Het huisje is prima, redelijk grote badkamer en een iets wat kleine keuken. De kamer voor de rest is een goede kamer om 5 maanden in te verblijven. Als er iets aan de hand is in je kamer kun je dit aangeven bij de receptie en dan wordt het vaak diezelfde dag nog gemaakt/ geregeld.
Ik heb het erg naar mijn zin gehad op blue village en mocht ik nog eens terug gaan voor langere tijd. Dan weet ik waar ik heen ga.

Datum van verblijf: januari 2020
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 12 februari 2020

Voor stage ben ik 5 maanden lang naar Aruba geweest, wat een top eiland! Ik verbleef bij Blue Village en heb het hier erg naar mijn zin gehad! De kamers zijn goed, en het is erg fijn ondanks Aruba daar niet bekend om staat dat je gewoon een warme douche hebt. Op blue village heb ik veel mensen leren kennen, er is dan ook elke avond iemand waar je iets mee zou kunnen doen. Ik zou Blue Village dus zeker aanraden!

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 6 februari 2020

In de afgelopen 5 maanden dat ik op Blue Village gewoond heb. Heb ik daar echt een super tijd gehad. Gezellig met vrienden overdag bij het zwembad chillen en s’avonds een lekker drankje drinken bij Sander aan de bar. Het appartement was prima om in te verblijven met een lekkere badkamer en een wekelijkse schoonmaak. De receptioniste Maya was erg behulpzaam als er problemen waren met je appartement en ze gaf goede tips voor leuke activiteiten en lekkere restaurants. De locatie is wel een beetje afgelegen maar binnen 10 minuten was je op het strand.

Dank je wel Blue Village team, ik heb het erg naar mijn zin gehad en een fantastische tijd gehad!!

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 16 januari 2020

Prima appartement, met heerlijk bed, prima douche, airco op de slaapkamer, en een goede koelkast met ruim vriesvak!
Elke dag schone handdoeken (mag van ons best de keus gegeven worden of je wel schone handdoeken wil, of dat je er nog een dag mee door kan). Service op en top! Niet moeilijk doen als het niet hoeft. Huurwagen werd perfect geregeld en deze was zeer betaalbaar.
Madame Jannette om de hoek (altijd zeeeer in trek, dus als je daar wil eten; reserveer ver vooruit!). Wij hadden het geluk dat we, vroeg in de avond, toch terecht konden zonder reserveren.
Blue Village: volgende keer komen wij zeker weten weer!!

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 28 augustus 2019 via mobiele applicatie

Liever de hoofdprijs ergens anders betalen en gezelligheid ipv van goedkoop en bij deze arrogante Frans aan de bar./ no shirt no service!!! bij een zwembad. Fransje nooit meer.
Gelukkig meteen opgestaan en vertrokken en nog een heel gezellige middag bij moomba op Aruba gehad..

Datum van verblijf: augustus 2019