“1 woord: geweldig!”

Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
4 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We kregen als apperetif een speciale soep met een heerlijk stuk brood en een limoen aoli. Was super lekker kon er wel een hele kom van op! Tijdens het 1ste voorgerecht legde de sommelier de wijnen uit die hij voor deze avond had geselecteerd. Ik heb hem laten kiezen wat goed bij mijn smaak past en bij de gerechten uiteraard. We kregen een vis trio en dat was zo lekker met de verschillende soorten smaken van zout ,licht pikant en een zuurtje en de droge Riesling die ik er bij kreeg geserveerd maakte het helemaal compleet . De korte pauzes zijn ideaal om met de andere gasten te praten over het eten en om het eten even te laten zakken. Overal is over nagedacht en dat zie je aan alles eromheen. De Chef (Bas) legt in geuren en kleuren uit wat die heeft bereid en wat je kan verwachten van de smaak. Geen strakke pakken dus lekker normaal de sfeer zit er goed in en gasten worden continu vermaakt in allerlei soorten opzichten. Echt een aanrader :) het is wel een pre dat je Engels spreekt

4 oktober 2016 beoordeeld

Je moet het gewoon eens (meerdere) een keer hebben mee gemaakt.
Geweldige, maar in een ontspannen sfeer, genieten van heerlijk eten. TOP.

28 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het valt niet mee om hier een plekje te bemachtigen, maar het is meer dan de moeite waard om het te proberen. Wees vooral op tijd (paar maanden vooraf ).
We hebben een top avond gehad. Alles klopte. De ontvangst, het eten, de wijn en vooral ook de manier waarop je als gast bezig gehouden wordt.
Complimenten voor de kok Bas, die van elke gang een feestje maakte. En complimenten voor Paul, die zijn publiek goed aanvoelt en je met zijn humor en kennis weet te entertainen.
Het concept zorgt dat je met de andere gasten in gesprek raakt. Daar moet je uiteraard voor open staan. Wij hebben dat erg kunnen waarderen. Je deelt deze ervaring meteen met andere enthousiastelingen.

20 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is veruit het beste wat je op food gebied op Aruba kan krijgen.
Fred is een fantastische kok en de gerechten waren allemaal perfect. Zelfs voor verwende culinaire liefhebbers is dit absoluut een aanrader.
Ook de begeleiding en de wijnpairing door de andere fool was zeer goed.

28 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een geweldige avond! Het concept is goed bedacht, de heren maken er een echt feestje van.

Om 19:00 pm stonden wij voor de deur met de andere gasten. Je naam stond al op het menu dus dat geeft al een glimlach op je gezicht. De deuren gingen open en begonnen met een glas champagne en Paul legde uit hoe alles te werk gaat. Als ware geef je je gewoon over.
Het eten en de wijn waren top!
Nog lekker na gezeten en geklets met z'n viertjes

Tip: reserveer snel van te voren ☀️

Reizigers die 2 Fools and a Bull bekeken, bekeken ook

In 2 Fools and a Bull geweest? Deel je ervaringen!