“Geweldig”

Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
20 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is veruit het beste wat je op food gebied op Aruba kan krijgen.
Fred is een fantastische kok en de gerechten waren allemaal perfect. Zelfs voor verwende culinaire liefhebbers is dit absoluut een aanrader.
Ook de begeleiding en de wijnpairing door de andere fool was zeer goed.

28 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een geweldige avond! Het concept is goed bedacht, de heren maken er een echt feestje van.

Om 19:00 pm stonden wij voor de deur met de andere gasten. Je naam stond al op het menu dus dat geeft al een glimlach op je gezicht. De deuren gingen open en begonnen met een glas champagne en Paul legde uit hoe alles te werk gaat. Als ware geef je je gewoon over.
Het eten en de wijn waren top!
Nog lekker na gezeten en geklets met z'n viertjes

Tip: reserveer snel van te voren ☀️

1 mei 2015 beoordeeld

Fred en Paul zorgen voor een geweldig gezellige avond met heerlijk eten,geweldige wijnen en verhalen vol humor Paul weet precies in te schatten wie naast wie komt te zitten ,zodat men het idee heeft niet met vreemden ,maar met bekenden aan tafel te zitten. fred weet in de keuken de heerlijkste gerechten te bereiden die zeker een Michelin ster waardig zijn .

Een GEWELDIGE avond gehad , mannen bedankt !!

23 april 2014 beoordeeld

Mijn man en ik zijn op het eiland om onze zoon te bezoeken en we wilden hem verrassen met een etentje wat nou eens anders was dan veel (goede) restaurants op dit eiland bieden. (de kaart is toch echt bijna overal hetzelfde).
Het concept van 5 gangen en bijpassende wijnen maakt het echt tot een avond uit......je staat niet binnen 2 uur weer buiten!
De ontvangst was allerhartelijkst, je voelde je er gelijk "thuis".
Het eten was van de eerste tot de laatste gang voortreffelijk! Zeer smaakvol en er werden mooie wijnen bij geschonken.
Het entertainment van Paul maakte het geheel af.
Na afloop gingen de overige gasten eigenlijk gelijk weg, maar wij hebben met zijn drietjes nog heel gezellig samen met Paul en Fred een drankje gedronken en wat zitten kletsen.
Kortom.......het is de moeite waard om enkele maanden voor je naar Aruba gaat hier te reserveren. Het is het geld echt waard!

• Sfeer
22 november 2013 beoordeeld

Een vijf-gangen menu voor een vaste prijs en per gerecht een aanbeveling van wijn ( goed gevuld glas klasse wijn tussen 10-14 dollar ).
Bij binnenkomst gratis glas ''champagne'.Daarna uitleg door kok Fred over de gerechten van die avond, aangevuld door een stukje entertainment van Paul.
Heerlijk eten en mooie wijnen! Tot nu toe het beste restaurant waar ik in 25 jaar bezoek aan Aruba heb gegeten. Wel ruim van tevoren reserveren!
Tip voor Paul : zorg voor nettere kleding ( kijk naar Fred )

• Sfeer

Reizigers die 2 Fools and a Bull bekeken, bekeken ook

In 2 Fools and a Bull geweest? Deel je ervaringen!