Vandaag geopend: 09:00 - 17:00
Hoogtepunten uit beoordelingen
Een toffe ervaring en niet willen missen

Op vrijdag 6 oktober 2 boot duiken gemaakt met Jeffrey en een 2 tal Amerikanen. Een mooie duik met ... meer lezen

Beoordeeld op 7 oktober 2023
Roel V
Perfect geregeld!

Jeffrey is een geweldige kerel! Ik heb via whatsapp een trip bij hem geboekt en hij heeft perfect ... meer lezen

Beoordeeld op 27 augustus 2023
Eric v
Lees alle 522 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Aruba
vanaf € 57,36
vanaf € 75,52
vanaf € 81,25
vanaf € 103,25
Beoordeeld op 24 november 2022

Al vele jaren maken wij gebruik van deze kleine duikschool, hij heeft 100% aandacht ook als jij er even niet naar kijkt.
Jeffrey is de kracht achter de deze duikschool , zeer kundig en gevat veel humor en kennis en kunde kan hem niet ontzegd worden.
Als ik wil duiken wil ik dat doen bij en met iemand die ik kan vertrouwen en ook zijn uitrusting die ik krijg.
ga zo door Hans en Melissa

Datum van activiteit: december 2021
Beoordeeld op 31 juli 2022 via mobiele applicatie

Happy Dive is een top duikorganisatie! Je krijgt snel antwoord op vragen en afspraak is afspraak. De duiken zijn afgestemd op de duikers en er is geen tijdsdruk. Het materiaal is van goede kwaliteit. Jeffrey is een kundige instructeur en duikgids. En na afloop krijg je ook nog een mooie set met foto’s. Mijn duiken op Antilla Wreck en Arashi waren geweldig! Op Arashi 6 schildpadden gezien - fantastisch!!

Datum van activiteit: juli 2022
Beoordeeld op 16 mei 2022 via mobiele applicatie

Begonnen met een andere organisatie maar geëindigd bij Jeffrey en Lisa. Super fijne en leuke duiken gemaakt, aanrader!

Datum van activiteit: mei 2022
Beoordeeld op 15 februari 2022 via mobiele applicatie

Vandaag 2 geweldig duiken gedaan bij 2 verschillende vrakken....veel gezien en enorm genoten...leuke mensen om mee samen te duiken....ik zou niet twijfelen maar gewoon doen!

Datum van activiteit: februari 2022
Beoordeeld op 25 augustus 2021 via mobiele applicatie

6 fantastische duiken gemaakt met Lisa en Jeffrey. Ze duiken met kleine groepjes (in mijn 6 duiken met 3 tot 5 in totaal per duik). Ze beschikken over goede materialen en prijs/kwaliteit is naar mijn idee dik in orde. De sites die ik bezocht heb waren allen anders en uniek in hun soort.

Datum van activiteit: augustus 2021