Vandaag geopend: Gesloten
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Een toffe ervaring en niet willen missen

Op vrijdag 6 oktober 2 boot duiken gemaakt met Jeffrey en een 2 tal Amerikanen. Een mooie duik met ... meer lezen

Beoordeeld op 7 oktober 2023
Roel V
Perfect geregeld!

Jeffrey is een geweldige kerel! Ik heb via whatsapp een trip bij hem geboekt en hij heeft perfect ... meer lezen

Beoordeeld op 27 augustus 2023
Eric v
Lees alle 521 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Aruba
vanaf € 56,39
vanaf € 70,49
vanaf € 79,88
vanaf € 101,50
Beoordeeld op 26 januari 2021

In december ben ik begonnen met mijn open water diver course. Dit heb ik bij Happy Divers gedaan. Ik ben zeer tevreden over de course en de begeleiding. Ze waren zeer vriendelijk en namen de tijd om alles uit te leggen. Er was vaak tijd om met elkaar te lachen en het gezellig te hebben. Na de duiken kreeg ik altijd gratis foto’s via de mail gestuurd. Dit vond ik erg verrassend en leuk. De volgende duiken en courses ga ik graag met Happy Divers doen!

Datum van activiteit: januari 2021
Beoordeeld op 14 maart 2020

Ik was een beetje bang geworden om te duiken. Ik heb daarom een opfrisduik bij Jeffrey geboekt. Hij was superaardig en stelde me gerust. We doken bij Mangel Halto, een mooie duikspot met een scheepswrak. Ik ben blij dat ik deze duik heb gehad: ik heb weer meer zelfvertrouwen gekregen. Verder heeft Jeffrey mooie foto's gemaakt :)

Datum van activiteit: maart 2020
JeffreyKost, Owner van Happy Divers Aruba, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 maart 2020

Dank je voor het vertrouwen in ons.
We zijn blij je te hebben kunnen helpen.

Altijd welkom een volgende keer!

Blijf duiken! Happy diving !

Beoordeeld op 12 januari 2020

Ik kwam bij Happy Divers Aruba om te leren duiken en het onderwater schoon te ontdekken dat Aruba te bieden heeft. De duikschool was zeer open en vriendelijk en namen rustig de tijd om alles duidelijk uit te leggen, met het oog op veiligheid, geruststelling en plezier. Er werden foto’s en filmpjes gemaakt door de duikinstructeurs wat een aangename verrassing was! Heb erg gelachen met het Duikteam dankzij de informele sfeer. Ik kom hier zeker terug mocht ik weer naar Aruba gaan! Bedankt nogmaals!

Datum van activiteit: januari 2020
Beoordeeld op 31 oktober 2019

Afgelopen dagen meerdere duiktrips gemaakt met Happy Divers. Onder andere bij de Blue Reef, Pedernales, Antilla en Arashi. Zeer verschillende duikstekken met ieder zijn eigen schoonheid. Het meest positieve voor mij, voor wat betreft Happy Divers, was het duiken met een klein aantal mensen. Hierdoor krijg je de volledige aandacht. Duikapparatuur en dergelijke zijn goed onderhouden en de (Nederlandse) instructeurs Jeffrey en Lisa zijn zeer professioneel, humorvol, geduldig en gewoon “gewoon”. Er worden tijdens het duiken zeer mooie foto’s gemaakt, die je na de duik gratis krijgt toegezonden. Wat mij betreft een aanrader!

Datum van activiteit: oktober 2019
JeffreyKost, Owner van Happy Divers Aruba, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 december 2019

Dank je voor de leuke duiken die we mochten doen met je.
We proberen een zo goed mogelijke dag neer te zetten met duiken , veiligheid en plezier voorop.

De fotos zijn ons extraatje na de duiken!

Beoordeeld op 23 oktober 2019

Na een refreshment course gedaan te hebben bij Mangel Halto reef hebben we gedoken bij Blue reef/Debbie en Pedernales. Beiden zijn uitstekende locaties. De begeleiding was top, de duikapparatuur prima en de wetsuit die ik kreeg zo goed als nieuw. Het meegekregen materiaal was gewoon goed onderhouden en dat is wel lekker duiken.

Het is gewoon een prima aanrader als je wilt duiken met een Nederlandse instructeur die bovendien zeer mooie foto’s maakt die je na de duik toegezonden krijgt.

De duikinstructeur van dienst geeft ook veel om de riffen. Met respect wordt er omgegaan met het rif merkte ik tijdens het duiken. Een paar snorkelaars werden terecht aangesproken omdat die sukkels op het rif zouden staan in een ondiep gedeelte bij Pedernales. Dat waren snorkelaars van een andere boot en een andere maatschappij.
Dat stukje betrokkenheid verdient wat mij betreft de vijfde ster en wat mij betreft een aanbeveling.

Datum van activiteit: oktober 2019
JeffreyKost, Owner van Happy Divers Aruba, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 oktober 2019

Dankjewel voor de review!
We gaan voor kwaliteit en behoudend duiken met respect voor de natuur!