“Geweldig”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Gerben v
“Geweldig”
Beoordeeld op 4 december 2019 voor een verblijf in oktober 2019
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Het begon al bij het vliegveld toen wij aankwamen. Persoonlijk ontvangst door Elie en Brenda. Vanuit het vliegveld was het een kleine 20minuten naar de Villa toe. Daar aangekomen kregen wij uitleg over hoe alles werkte.

Aangezien dat je 's avonds pas aan komt zorgen Elie en Brenda dat de Koelkast gevuld is. Met wat drinken en voor de volgende ochtend wat te eten.

De villa ziet er perfect uit. 4 mooie kamers. Het zwembad was goed. Alles was gewoon Perfect.

Als er vragen waren over het verblijf of iets anders kon je altijd bij Elie terecht. Hij gaf goed advies en heeft jij connecties voor activiteiten en autohuur.

Datum van verblijf: oktober 2019
Je leeftijdgroep 25-34
U175KMjan ...
Oisterwijk, Nederland
2 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Wederom een geweldig verblijf in villa HopiBon”
Beoordeeld op 3 december 2019 voor een verblijf in oktober 2019
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

In deze villa ontbreekt het aan werkelijk niets, je kan het zo gek niet bedenken of het is aanwezig. Alles in een perfecte staat en erg goed onderhouden. Mooie kamers met Airco en een privézwembad maakt het geheel compleet.

Voor tips over te bezichtigen stranden, te bezoeken restaurants en ga zo maar door ben je bij de gastheer Elie & gastvrouw Brenda aan het juiste adres. Ons volgende bezoek hebben we al weer vast gelegd, dit keer in de iets kleinere villa BibaBon.

Elie & Brenda, nogmaals bedankt en tot snel.

Datum van verblijf: oktober 2019
common_n_hotel_reviews_1bd8 20 nuttige stemmen
“Aanrader!”
Beoordeeld op 28 november 2019 voor een verblijf in november 2019
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Wat een geweldige plek. Heerlijk huis. Dito zwembad. Fantastische en gezellige eigenaren. Heerlijk buiten eten onder de sterrenhemel. Toptijd gehad. Prima gelegen op het eiland. Aanrader die ik blindelings weer zou bezoeken.

Datum van verblijf: november 2019
Wally J
“GEWELDIG!”
Beoordeeld op 25 november 2019 voor een verblijf in mei 2019

GEWELDIG! Dat is het juiste woord voor deze accommodatie. Een dikke aanrader.
Mooie villa, meer dan genoeg ruimte, privé zwembad en volledige privacy.
Eli en Brenda zijn bijzonder gastvrij en zorgen zelfs voor een goed gevulde koelkast bij aankomst inclusief welkomstdrankje.
Ook de ophaal- en wegbrengservice mag niet ongenoemd blijven.
Kortom alles voor een echte topvakantie.
Wij komen zeker nog een keer terug.

Datum van verblijf: mei 2019
marcodevr ...
“Top villa op Aruba”
Beoordeeld op 12 november 2019 voor een verblijf in juli 2019

Via een collega zijn we in contact gekomen met Elie Haenen en hebben een heerlijke vakantie gehad in hun villa Hopibon. Voorzien van alle gemakken, maar bovenal van de vriendelijke en persoonlijke service van Elie.
Na een weekje moesten we door naar Curaçao, maar we hadden graag nog langer gebleven!

Datum van verblijf: juli 2019
vdrkrans
Utrecht, Nederland
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
“wow!!!!”
Beoordeeld op 13 september 2018 voor een verblijf in april 2018
personen vonden dit een nuttige beoordeling

Beste Elie en Brenda, we zien dat jullie op tripadvisor staan, dit nodigt uit uit voor een pluim!. We komen al meer dan 10 jaar bij Aruba Villa, en iedere keer is een feest. De ontvangst op het vliegveld is altijd een warm bad, maar in april j.l. aangekomen in hopibon werden onze verwachtingen weer overtroffen... “we hebben het iets opgeknapt...” aldus Brenda. Wel dat is een understatement! Nieuwe boxspring bedden, nieuwe kastjes, nieuw bankstel in de kamer, nieuwe keuken apparatuur, kortom wat is niet nieuw?? Jullie blijven ons verbazen, en we hebben veel gezien van de wereld, maar dit staat op eenzame hoogte. Het huis ziet er nog steeds als nieuw uit en alles in en rond het huis is in top c.q. nieuw conditie en de gastvrijheid van Elie en Brenda is uniek! We zien er naar uit volgend jaar weer terug te komen, het voelt als thuis. Liefs Marja en Arie

Datum van verblijf: april 2018
Antwoord van management
17 sep 2018
Beste Arie & Marja, Hartelijk dank voor jullie geweldige lieve review.Wij zijn erg trots jullie ieder jaar weer te mogen ontvangen en zeggen graag tot volgend jaar!
RobHae
Oisterwijk
Niveau 1 bijdrager
3 beoordelingen
“Wij komen zeker terug!”
Beoordeeld op 12 augustus 2018 voor een verblijf in januari 2018

Top vakantiehuis! Dikke aanrader. Heerlijke vakantie hebben wij gehad. Aan niets ontbrak het ons. Gevulde koelkast bij aankomt en de beste plekjes op Aruba hebben we gezien door tips van de eigenaren!

Datum van verblijf: januari 2018
Antwoord van management
17 aug 2018
Beste Rob,

Hartelijk dank voor je review. Wij zeggen dan ook graag tot ziens op Sabana Liber!
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren