“Zeer comfortabel en net verblijf, zeer ...”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Schrijf een beoordeling

Reizigersbeoordelingen

Maarten d
1 beoordeling
“Zeer comfortabel en net verblijf, zeer vriendelijke en hulpvaardige eigenaars”
Beoordeeld op 18 november 2019 voor een verblijf in februari 2019

Mooi huisje met ruimte voor 6 personen+eventueel kleine kindjes in campingbedje.
Rustig gelegen, met ruime goed onderhouden tuin en zwembad.

Het huisje is schoon en voorzien van alles dat je nodig hebt (wasmachine, goed werkende airco vaatwasser en ijsblokjes machine)

De eigenaren kunnen je ophalen en afzetten op het vliegveld en zorgt voor ene goed ontvangst, waaronder een prima gevulde koelkast.
Tevens zijn ze zeer hulpvaardige en zijn bereidt je met vanalles te helpen.

We komen al jaren op Aruba en zijn hier reeds 3 keer geweest en kijken altijd eerst of dit huisje beschikbaar is. Mogelijk niet het goedkoopste verblijf, maar je krijgt het er ook voor terug,

De ligging is prima, je bent met de auto (want die heb je toch nodig op Aruba) zo bij de grotere supermarkten en het strand.

Kortom, zeker een aanrader.

Datum van verblijf: februari 2019
Je leeftijdgroep 35-49
dutchdush ...
the Netherlands
Niveau 4 bijdrager
9 beoordelingen
6 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
“Geweldig verblijf in deze complete villa”
Beoordeeld op 15 november 2019 voor een verblijf in mei 2019

Deze villa heeft drie slaapkamers en is geschikt voor zes personen. De inrichting binnen en buiten is compleet. Alles wat je nodig hebt is aanwezig: volledig uitgeruste keuken, wasmachine, diverse zitjes buiten, een koelbox en op aanvraag klapstoelen voor op het strand.

Elie en Brenda zijn een geweldige gastheer en gastvrouw. Ze zorgen dat de koelkast bij aankomst goed gevuld is zodat je niet meteen boodschappen hoeft te doen. Daarnaast maken ze tijdens je verblijf iedere week het huis schoon. Als je ze nodig hebt zijn ze dichtbij en reageren ze meteen.

De inrichting van het huis en de tuin is mooi. Er zijn boeken en spelletjes aanwezig, en de televisie in de woonkamer heeft Nederland 1, 2 en 3. De slaapkamers hebben comfortabele bedden, voldoende kastruimte en airco.

Sabana Liber is een mooi en rustig wijkje met villa’s, op ongeveer vijf minuten rijden van het strand. Wij komen hier al jaren en vinden dit een ideale locatie.

Datum van verblijf: mei 2019
Maarten S
Niveau 1 bijdrager
4 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“Super vakantie en verblijf in Bibabon”
Beoordeeld op 13 november 2019 voor een verblijf in oktober 2019

Een super villa in een mooie wijk met alles er op en er aan, 2 badkamers, 3 slaapkamers, uitgebreide keuken, mooie veranda en tof zwembad. En SCHOON. Elie en Brenda ontvangen je op de luchthaven en zijn altijd beschikbaar voor leuke tips over attracties, leuke restaurants, uitgaan, buggy rijden, leuke strandjes enz. Hier gaan we binnenkort zeker terug komen!!

Datum van verblijf: oktober 2019
Judith W
2 beoordelingen
“Top Villa!”
Beoordeeld op 9 september 2018 voor een verblijf in augustus 2018

Een geweldige vakantie gehad in deze villa met ons hele gezin!
Super de luxe en geweldige service wat al begint met een verassende ontvangst om ons welkom te heten op dit prachtige eiland.
Prachtige villa met alles erop en eraan, heerlijk schoon en netjes en niet te vergeten de rijk gevulde koelkast met boodschappen zodat je niet meteen de deur uit hoeft.
Heerlijk groot zwembad waar we ons geweldig vermaakt hebben met z’n allen met veel privacy.
Hele goeie tips gekregen via Elie en Brenda, die de juiste restaurants, strandjes en excursies kennen.
Elie en Brenda nogmaals super bedankt voor deze onvergetelijke vakantie en we komen zeker terug bij jullie!
Gr. Fam . Wiering

Datum van verblijf: augustus 2018
10 sep 2018
Beste Familie Wiering,
Hartelijk dank voor je mooie review. Het doet ons goed dit te lezen. Wij zeggen dan ook graag tot ziens op Aruba!
hansschon ...
Oisterwijk, Nederland
Niveau 4 bijdrager
26 beoordelingen
9 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
“Prachtige vakantie woning”
Beoordeeld op 22 augustus 2018 voor een verblijf in mei 2018

Deze prachtige vakantie op Aruba voldoet aan al je hoge verwachtingen. Woning met 3 slaapkamers en 2 badkamers, ruime living en uitstekend ingerichte keuken. Buiten zwembad met gezellige chillplek en grote tafel onder een afdak. Kortom de droom van elke vakantie ganger.

Datum van verblijf: mei 2018
22 aug 2018
Beste Hans,
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, wij zeggen graag tot ziens!
athea1
Oisterwijk, Nederland
Niveau 2 bijdrager
6 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Altijd een feestje 😎🥂🎉”
Beoordeeld op 13 augustus 2018 voor een verblijf in december 2017

Al meerdere malen mogen genieten van deze luxe vakantie villa. Bij aankomst op het vliegveld begint het feest al. Je wordt opgehaald met een koud drankje. Bij aankomst is de koelkast gevuld zodat je niet meteen weg hoeft. Een heerlijke pool, fijne bedden. Airco ook niet weg te denken op dit happy island. 24/7 zijn de gastheer en gastvrouw bereikbaar. Alle luxe tot je beschikking. 5 minuten met de auto van het strand. Wat wil je nog meer Kortom voor ons is het elke keer weer een feestje om hier te mogen logeren

Datum van verblijf: december 2017
17 aug 2018
Beste Athea,
Hartelijk dank voor je fijne reactie. Wij zijn erg blij dit te lezen en zeggen graag tot ziens op Aruba.
Michaëla ...
1 beoordeling
“Fantastisch !!!!!”
Beoordeeld op 12 augustus 2018 voor een verblijf in april 2018

Geweldige ervaring. Prachtig huis, alles net vernieuwd, denk aan matrassen, ligbedden enz. zelden ergens zo goed geslapen. Bij aankomt een koelkast die van de eerste zaken voorzien is is erg prettig bij aankomst in de avond op het eiland. In de ochtend op het ligbedje nog even verder wakker worden in de opkomende zon die vanachter de voorkant van het huis langzaam opkomt en over de tuin schijnt. Na middagje strand of met jeep op pad te zijn geweest een duik in je "eigen" zwembad, dat is ECHT VAKANTIE.
Over eigenaar zeer tevreden, makkelijk bereikbaar en staat meteen klaar, goede tips en erg gastvrij!!! Ik/wij komen erg graag een keer terug!!!

Datum van verblijf: april 2018
17 aug 2018
Beste Michaela, Hartelijk dank voor je leuke review. Wij zijn blij dit allemaal te lezen en dat je mooie herinneringen hebt gemaakt op ons mooie Aruba. We zeggen graag tot ziens!
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren