“Top Villa!”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Judith W
2 beoordelingen
“Top Villa!”
Beoordeeld op 9 september 2018 voor een verblijf in augustus 2018

Een geweldige vakantie gehad in deze villa met ons hele gezin!
Super de luxe en geweldige service wat al begint met een verassende ontvangst om ons welkom te heten op dit prachtige eiland.
Prachtige villa met alles erop en eraan, heerlijk schoon en netjes en niet te vergeten de rijk gevulde koelkast met boodschappen zodat je niet meteen de deur uit hoeft.
Heerlijk groot zwembad waar we ons geweldig vermaakt hebben met z’n allen met veel privacy.
Hele goeie tips gekregen via Elie en Brenda, die de juiste restaurants, strandjes en excursies kennen.
Elie en Brenda nogmaals super bedankt voor deze onvergetelijke vakantie en we komen zeker terug bij jullie!
Gr. Fam . Wiering

Datum van verblijf: augustus 2018
10 sep 2018
Beste Familie Wiering,
Hartelijk dank voor je mooie review. Het doet ons goed dit te lezen. Wij zeggen dan ook graag tot ziens op Aruba!
hansschon ...
Niveau 4 bijdrager
26 beoordelingen
9 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
“Prachtige vakantie woning”
Beoordeeld op 22 augustus 2018 voor een verblijf in mei 2018

Deze prachtige vakantie op Aruba voldoet aan al je hoge verwachtingen. Woning met 3 slaapkamers en 2 badkamers, ruime living en uitstekend ingerichte keuken. Buiten zwembad met gezellige chillplek en grote tafel onder een afdak. Kortom de droom van elke vakantie ganger.

Datum van verblijf: mei 2018
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
22 aug 2018
Beste Hans,
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, wij zeggen graag tot ziens!
athea1
Niveau 2 bijdrager
6 beoordelingen
“Altijd een feestje 😎🥂🎉”
Beoordeeld op 13 augustus 2018 voor een verblijf in december 2017

Al meerdere malen mogen genieten van deze luxe vakantie villa. Bij aankomst op het vliegveld begint het feest al. Je wordt opgehaald met een koud drankje. Bij aankomst is de koelkast gevuld zodat je niet meteen weg hoeft. Een heerlijke pool, fijne bedden. Airco ook niet weg te denken op dit happy island. 24/7 zijn de gastheer en gastvrouw bereikbaar. Alle luxe tot je beschikking. 5 minuten met de auto van het strand. Wat wil je nog meer Kortom voor ons is het elke keer weer een feestje om hier te mogen logeren

Datum van verblijf: december 2017
Beste Athea,
Hartelijk dank voor je fijne reactie. Wij zijn erg blij dit te lezen en zeggen graag tot ziens op Aruba.
Michaëla ...
1 beoordeling
“Fantastisch !!!!!”
Beoordeeld op 12 augustus 2018 voor een verblijf in april 2018

Geweldige ervaring. Prachtig huis, alles net vernieuwd, denk aan matrassen, ligbedden enz. zelden ergens zo goed geslapen. Bij aankomt een koelkast die van de eerste zaken voorzien is is erg prettig bij aankomst in de avond op het eiland. In de ochtend op het ligbedje nog even verder wakker worden in de opkomende zon die vanachter de voorkant van het huis langzaam opkomt en over de tuin schijnt. Na middagje strand of met jeep op pad te zijn geweest een duik in je "eigen" zwembad, dat is ECHT VAKANTIE.
Over eigenaar zeer tevreden, makkelijk bereikbaar en staat meteen klaar, goede tips en erg gastvrij!!! Ik/wij komen erg graag een keer terug!!!

Datum van verblijf: april 2018
17 aug 2018
Beste Michaela, Hartelijk dank voor je leuke review. Wij zijn blij dit allemaal te lezen en dat je mooie herinneringen hebt gemaakt op ons mooie Aruba. We zeggen graag tot ziens!
wbaijens
Goirle, Nederland
1 beoordeling
“Fantastische vakantie gehad in villa BibaBon”
Beoordeeld op 12 augustus 2018 voor een verblijf in april 2018

Wat hebben wij genoten van een supervakantie in villa BibaBon op Sabana Liber in Aruba. Het begon al super door het geweldige ontvangst van Brenda en Elie op het vliegveld met een koelbox met heerlijke drankjes! Bij het aankomst in het huis bleek de koelkast al aardig gevuld te zijn, zodat we voor de eerste dag niet meteen op pad hoefden voor boodschappen. De villa is echt supermooi, van alle gemakken voorzien! Het bankstel en de eettafel hadden ze er wat ons betreft niet in hoeven zetten want je leeft altijd, van 's morgenvroeg tot 's avonds laat heerlijk buiten in de riante tuin met geweldig zwembad, zodat we elke ochtend relaxt begonnen met een paar baantjes trekken en dan heerlijk genieten in de tuin. Brenda en Elie wisten ook precies de goede restaurantjes aan te priijzen waar we telkens heerlijk gegeten hebben! ( op vakantie ga je toch niet koken?).Onze slogan was dan ook al snel.....en Doorgaan.....en dit doorgaan daar bedoelen we dan mee, met genieten!! want dat hebben we gedaan van de eerste tot de laatste minuut! Ook hebben we dankzij de auto die we gehuurd hadden, veel van het eiland gezien.. Kortom het was super-grandioos-fantastisch. Bij thuiskomst hebben we meteen ons spaarvarken weer klaar gezet, want we zullen zeker nog eens terug komen hoor Brenda en Elie! ARUBA-ONE HAPPY ISLAND-ONE HAPPY FAMILY!! Liefs Walther en Wilma (proost!)

Datum van verblijf: april 2018
Beste Familie Baijens,
Wat fijn om deze leuke review te mogen ontvangen, hartelijk dank hiervoor.
Wij zijn blij te lezen dat jullie graag terugkomen. Dus tot snel op ons happy Island!
christel ...
Niveau 2 bijdrager
9 beoordelingen
“Privacy!!!”
Beoordeeld op 12 augustus 2018 voor een verblijf in juni 2018

Een prachtige villa met een enorme tuin en zwembad, met volledige privacy! Elie en Brenda zijn superbeheerders die echt altijd voor je klaarstaan. Ze halen je op en brengen je naar de luchthaven. Wat vooral heel fijn is, is dat de koelkast bij aankomst gevuld is. Wij vlogen met KLM en kwamen om 16:30 uur aan. Dan moet je er niet aan denken om na een vlucht van 10 uur boodschappen te moeten doen. Verder heeft de villa nieuwe boxsprings waarop je heerlijk slaapt, en aan werkelijk alles is gedacht (van blender, koelkast met ijsblokjes, een schone bbq tot een wasmachine toe). Het was top en wij hebben voor januari alweer geboekt, we kunnen niet wachten totdat we er weer zijn

Datum van verblijf: juni 2018
Beste Christel,
Hartelijk dank voor je leuke review.
We zien jullie graag in januari weer op ons Happy Island!
RobHae
Oisterwijk
Niveau 1 bijdrager
3 beoordelingen
“Fantastische vakantie gehad”
Beoordeeld op 12 augustus 2018 voor een verblijf in mei 2018

Echt een fantastische vakantie gehad. Opgehaald worden op de airport en aan niets ontbrak het. Huis in fantastische staat en bij vragen over Aruba, de beste plekken, kun je altijd terecht bij de gastheer en gastvrouw! Komen zeker terug!

Datum van verblijf: mei 2018
Beste Rob,

Hartelijk dank voor je fijne beoordeling. We zien je graag terug!
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren