“Fantastisch”

Keukens: Caraïben
Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden, Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Bezorgen, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld

Professionele ontvangst op een schitterende locatie,zeer gevarieerde kaart met lekkere gerechten die fantastisch zijn van smaak.

Datum van bezoek: mei 2018

21 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dineren rondom het zwembad in sfeervolle tuin. Alleen jammer dat alle gerechten zo duur waren; zeker gezien de kwaliteit van het eten. Eten werd razendsnel gebracht, zelfs eigenlijk te weinig tijd tussen de gangen. Bediening was correct maar het was duidelijk produktie werk. Jammer, want qua locatie is het top met mooi wit linnen ingedekte tafels en stoelen.

Datum van bezoek: januari 2018
24 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Je voelt je meteen welkom in dit oude restaurant. De tafels staan rond het zwembad gegroepeerd. Het cunucu huis is in 1886 gebouwd. Met alle bomen en planten waan je je in een andere tijd. Het eten is heerlijk bereid. De smaken zijn goed op elkaar afgestemd. Een absolute aanrader. En mocht het een keer slecht weer zijn: je kunt ook binnen eten. En tenslotte is er een fantastische wijnkelder met dito wijn!

Datum van bezoek: september 2017
5 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De goede naam van dit restaurant werd niet bevestigd. De biefstukken niet juist gebakken. Geen obers rond de tafel die drank bijvulden en te harde muziek, die harder werd naarmate het restaurant leger raakte. Er zijn betere keuze op Aruba!

Datum van bezoek: september 2015
7 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een fantastisch restaurant is Papiamento! Wij verbleven toevallig in het appartementencomplex naar dit restaurant en hadden al veel goede recensies over Papiamento gelezen. Nu aan het einde van de vakantie kunnen we echt oprecht zeggen dat we nergens zo lekker hebben gegeten in zo'n fantastische ambiance! Knus opgezet rondom een zwembad en het eten is fantastisch! Als ontvangst een prosecco, onze avond kon al niet meer stuk.
Aanrader om een heerlijk avondje te tafelen!

Datum van bezoek: mei 2016

Reizigers die Papiamento bekeken, bekeken ook

Palm Beach/Eagle Beach, Aruba
Palm Beach/Eagle Beach, Aruba

In Papiamento geweest? Deel je ervaringen!