“Mee van verwacht...”

US$ 75,00*
Vanaf
Stone Town en Prison Island vanaf Zanzibar
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze gids vertelde er veel over maar het is hetzelfde wat je ook op het internet kan lezen... niets bijzonder gezien de binnenkant een art galerij is... met niets van dit artiest...

4 maart 2018 beoordeeld

Als rechtgeaarde fans van Queen konden we natuurlijk het huis waar Freddy Mercury gewoond heeft niet aan ons voorbij laten gaan. Een prachtig pand dat helemaal past in de stijl van de stad.

30 december 2017 beoordeeld

grappig om te zien waar Freddy Mercury heeft gewoond. miden in de oude stad. Leuk om gezien te hebben

29 december 2017 beoordeeld

Je loopt er zo langs omdat het op een doorgaande weg is. Niet bijzonder. Een gevel en een kast met uitleg. Het verhaal gaat trouwens dat hij in het huis ernaast is geboren.. Loop er langs, leuk, dat is het

Bekijk meer beoordelingen
11 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is niet echt bijzonder. Als je niet oplet loop je er zo voorbij . Het is in gebruik als appartementencomplex en er hangt een bordje en een paar foto’s van Freddy mercuru dat is alles

Reizigers die Mercury House bekeken, bekeken ook

Stone Town, Zanzibar City

In Mercury House geweest? Deel je ervaringen!