“Afhalen”

Keukens: Afrikaans
Dineropties: Ontbijt
Dineropties: Ontbijt
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Om het lokale eten te proeven kun je hier terecht... de prijzen zijn prima hoewel wij onze gids steeds hebben laten betalen...
Onze gids gaf ons echt goede tips wat we zeker moesten proeven.. leuk.. schoon.. vriendelijk!

14 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Aan het buffet zag het er veel belovend uit. Op aanraden met onze gids naar dakterras gegaan zodat we op ons gemak uit het menu konden kiezen. Oo zich heel gezellig en druk bezocht. Bediening is echter niet behulpzaam. We namen een viscurry met rijst en de jumbo garnalen met pilav. Viscurry had een zurige smaak en was erg waterig. De jumbo garnalen bleek slechts 1 garnaal en de pilav ontbrak. De Shakes waren vers en wel erg lekker. Let bij het afrekenen goed op !!! Eerste rekeing was meer dan 15000 tazs teveel...

30 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden zijn we hier maar toegegaan. Wel een bijzondere beleving. Als je even niet oplet zit er een kat (poes) op je stoel, of nog erger in je bord. Niet voor herhaling vatbaar .

17 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gegeten met onze gids, hele drukke bedoening, maar echt authentiek zanzibarees. Het eten is er geweldig en de prijs bijna belachelijk laag, met 3 man voor een tientje gegeten en het was echt overheerlijk met super veel keus!

17 augustus 2017 beoordeeld

Na een kleine zoektocht in Stonetown kwamen we uit bij Luukman. Mogelijkheid om binnen en boven ( buiten ) te eten.

Eten is van hoog nivo en erg goedkoop. Mensen zijn erg vriendelijk

Reizigers die Lukmaan Restaurant bekeken, bekeken ook

Stone Town, Zanzibar City

In Lukmaan Restaurant geweest? Deel je ervaringen!