Beoordeeld op 18 augustus 2017

Ruaha River Lodge ligt schitterend meteen aan de Ruaha River waar de dieren komen om te drinken. Vanaf je porch zie je olifanten, nijlpaarden, impala's etc. etc.
De banda's zijn luxe en de service en het eten zijn prima.
Wij hadden Abraham als gids, in één woord super!

Kamertip: Wij hadden Banda nr. 10B, prima gelegen.
Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 25 oktober 2016 via mobiele applicatie

Zo mooi, zo vriendelijk de medewerkers. Prachtige natuur en prachtige dieren.

Accommodatie was top. Na drie weken in een arm dorpje gezeten te hebben was dit precies wat we nodig hadden. Warm water om te douchen, heerlijk eten en helemaal tot rust komen.

Datum van verblijf: november 2015
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 9 februari 2016

Prachtig gelegen aan de rivier waar genoeg wild komt om te drinken. In de nacht hoor je de nijlpaarden en het lichte gebrom van de olifanten. De "kamer" is enorm met een luxe groot bed een zithoek en een super grote badkamer. Tijdens het eten wederom genoten van de vele dieren die hier komen drinken. Een echte aanrader om hier te overnacht mede door het vriendelijke personeel.

Datum van verblijf: maart 2015
Beoordeeld op 19 november 2015

Prachtige cabin aan de oever van de rivier, waar je bijna struikelt over de dieren.
Alles komt op een steenworp afstand drinken. Het lijkt ons geen probleem om een hele dag, met een boek en een glas binnen bereik, op de veranda te zitten en al het andere in de wereld eens even te vergeten.

Kamertip: Alle cabins zijn ongeveer hetzelfde gesitueerd
Datum van verblijf: oktober 2015
Beoordeeld op 13 augustus 2015 via mobiele applicatie

Wij zijn net terug van een onvergetelijke safarie door noord en zuid Tanzania. Ruaha wordt met recht de parel van Tanzania genoemd, het is er werkelijk prachtig en, zeker in vergelijking met het noorden, erg rustig. Geen 15 ronkende auto's op een rij om een blik van een luipaard op te vangen! De River Lodge is een super accomodatie, zeker dankzij Karen die vol enthousiasme bij het kampvuur over haar vele avonturen kan vertellen.
Karen, thanks again for your hospitality and all the best wishes in your new "old" job.
Kindest regards from the noisy Dutch, Ruud-Mirjam-Kevin and Aaron.

Datum van verblijf: augustus 2015