TripAdvisor

Beoordeling van Beach Rouge - Grand Gaube

Beach Rouge - Grand Gaube
Geclassificeerd als nr. 1 van 12 Restaurants in Grand Gaube
14 september 2019 beoordeeld

Gezellig restaurant aan het strand.
Een uitgebreide menukaart met heerlijk eten (we hebben al flink wat gerechten uitgeprobeerd) en voor ieder wat wils. Ook de vegan lovers kunnen hier kiezen uit diverse gerechten.
Het personeel is geweldig! Erg attent, behulpzaam, altijd geïnteresseerd en in voor een praatje.
Kortom zeker een aanrader.

Datum van bezoek: september 2019

5 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is zeker de moeite waard!
Het personeel doet er alles aan zodat jij een ervaring hebt om niet te vergeten.
Het eten is super en je kan uit zoveel gerechten kiezen.
Als je in het hotel verblijft zeker de moeite waard om is te gaan eten.
In de middag zijn er ook een paar andere gerechten dan in de avond.
Het was super
Thank you!

Datum van bezoek: augustus 2019
DominikAmbros, Manager van Beach Rouge - Grand Gaube, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 september 2019

Beste gast,

heel erg bedankt voor je leuke opmerking over het restaurant en het heerlijke eten. We hebben uw aanbeveling op prijs gesteld.
sorry voor mijn antwoord, mijn Nederlandse kennis is erg slecht.
we zijn erg blij om te lezen dat je genoten hebt van je tijd hier bij Lux Grand Gaube.
Zie je snel weer.

Dominik

4 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke locatie . Meermaals bezocht ,vooral voor lunch
We hebben met ons vijven de kaart bijna volledig geprobeerd .Alles! Was zeer kwalitatief
En zoals overal bij LUX grand Gaube een top bediening !

Datum van bezoek: augustus 2018
2 dagen geleden beoordeeld

Datum van bezoek: oktober 2019
1 week geleden beoordeeld

Datum van bezoek: oktober 2019

Reizigers die Beach Rouge - Grand Gaube bekeken, bekeken ook

Cap Malheureux, Rivière du Rempart

In Beach Rouge - Grand Gaube geweest? Deel je ervaringen!