“Prima eten”

Happy Rajah Indian Restaurant
Geclassificeerd als nr. 16 van 181 Restaurants in Grand Baie
Keukens: Indiaas
Geschikt voor: Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Romantisch, Grote groepen, Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Bezorgen, Reserveringen
31 januari 2018 beoordeeld

De locatie is wat vreemd, bovenop de parkeerplaats van de Super U, maar eenmaal binnen ben je in India.
Leuke bediening en goed indiaas eten. Het personeel is heel attent.
Een aanrader

3 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten bij dit restaurant. Bij het bestellen van t eten niet aangeveven dat ik allergisch ben voor noten. Dit 5 min later gedaan. T voorgerecht was toen al in bereiding, dus kon niet veranderd worden. (Er stond niet in de menukaart dat t noten bevatte). Ter compensatie een extra voorgerechtje gekregen. Was allemaal even lekker.

2 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben van onze bezoekjes in het restaurant lekker gegeten. Als je van Indiaas eten houd dan is dit een aanrader.

30 juni 2017 beoordeeld

Het eten hier is echt verrukkelijk. Wij hadden tandoori lamskoteletten en tandoori chicken tikka met garlic naan. Het lekkertste Indiase eten in mijn leven tot nu toe en een van de topmaaltijden van deze eeuw.

14 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Indiaans eten hier is eigenlijk smakelijker als in india zelf. Ik was hier met een indiaanse collega die alleen maar aan het klagen was omdat het helemaal anders is als in India .....voor wat mij betreft is dat maar goed ook.
Het personeel is wel erg langzaam .

Reizigers die Happy Rajah Indian Restaurant bekeken, bekeken ook

Riviere du Rempart, Rivière du Rempart

In Happy Rajah Indian Restaurant geweest? Deel je ervaringen!