“Lekker eten en aardig personeel.”

Happy Rajah Indian Restaurant
Geclassificeerd als nr. 7 van 170 Restaurants in Grand Baie
Keukens: Indiaas
Geschikt voor: Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Romantisch, Grote groepen, Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
2 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben van onze bezoekjes in het restaurant lekker gegeten. Als je van Indiaas eten houd dan is dit een aanrader.

30 juni 2017 beoordeeld

Het eten hier is echt verrukkelijk. Wij hadden tandoori lamskoteletten en tandoori chicken tikka met garlic naan. Het lekkertste Indiase eten in mijn leven tot nu toe en een van de topmaaltijden van deze eeuw.

14 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Indiaans eten hier is eigenlijk smakelijker als in india zelf. Ik was hier met een indiaanse collega die alleen maar aan het klagen was omdat het helemaal anders is als in India .....voor wat mij betreft is dat maar goed ook.
Het personeel is wel erg langzaam .

22 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben tijdens onze 2 weken vakantie 4x gegeten bij Happy Rajah. Zeer gastvrij, goede uitleg van gerechten, pittig of niet. Ze vragen waar je van houdt en het advies is echt perfect. En de kwaliteit van het eten... Een dikke 10! Wat hebben wij genoten van de machli tikka (gegrilde vis) en saag paneer (spinazie met blokjes zachte kaas). De lamsvlees ook uitmuntend!

11 april 2016 beoordeeld

Enorm verrast door de gerechten van Happy Rajah. Zeer vriendelijk ontvangen en geholpen met onze keuze. Overheerlijke curry en vis. Als je altijd al een keer Indisch wilde proberen, dit is de moment!

Reizigers die Happy Rajah Indian Restaurant bekeken, bekeken ook

Grand Baie, Rivière du Rempart

In Happy Rajah Indian Restaurant geweest? Deel je ervaringen!