Beoordeeld op 11 juli 2019 via mobiele applicatie

Eind juni/ begin juli 2019 hebben we gebruik kunnen maken van het botenhuis. Dat was voor de tweede keer voor ons. In 2018 hebben we dat ook gedaan en de ervaring van toen bracht ons tot een herbezoek. Het appartement blijft heerlijk koel in de toch wel weer wat extreme hitte. Koel kunnen slapen, geen muggen en het fantastische uitzicht vanaf het immense terras maakten een onvergetelijke indruk. Het zwembad en de prachtige parktuin, goed onderhouden door Maarten, en de niet aflatende zorg van Nienke. Elke dag tennissen en een gelegenheid gecreëerd om te kunnen boogschieten. Een waar Elysium voor ons. Supermarkt vlakbij, mooie plaatsen in de buurt. Leuke vide greniers en anderszins ook genoeg te doen.
Ik hoor alle vogels nog en denk met weemoed aan de prachtige avonden op het terras.
Een echte aanrader. Maar wij hebben alweer geboekt voor volgend jaar!

Mike en Syl Huisman

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 25 juni 2019

Wij werden hartelijk welkom geheten door de gastvrouw en gastheer op het domaine. Het domaine ligt op een unieke locatie waar de rivier omheen meandert en is prachtig onderhouden. Daarbij is er echt een adembenemend uitzicht. Kamer is goed en het ontbijt uitstekend.
Wij zijn hier zes dagen geweest en hebben van hieruit de omgeving verkend. De gastvrouw heeft hele nuttige tips gegeven over restaurants en bezienswaardigheden.
Dit domaine is echt een aanrader, jammer dat ik maar vijf bolletjes kan geven.

Kamertip: Kamers aan balkonzijde hebben mooiuitzicht maar alle kamers zijn uniek.
Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 8 mei 2019 via mobiele applicatie

Voor ons 40-jarig huwelijksjubileum met kinderen en kleinkinderen vonden wij Le Peyrou een aantrekkelijke locatie. En het werd dan ook een heel geslaagde en gezellige familieweek. Goed verzorgde leef- en slaapkamers met een prima keuken en gezamenlijke ruimte voor de avonden. En heel veel attracties in de nabije omgeving. Zelfs bij de iets te frisse temperatuur bood het zwembad een sportieve ontspanning.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 3 mei 2019

Wat een prachtige locatie en met als toegift een waanzinnig uitzicht!
We hebben een heerlijke tijd gehad bij Maarten en Nienke die ons zeer gastvrij hebben ontvangen.
We hebben op het domein genoten van het zwembad en de tennisbaan, de rust, het prachtige park, de zingende vogels en de grazende reeën en de eekhoorntjes.
Maar ook de omgeving is prachtig en er van alles te doen en te zien.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 6 september 2018 via mobiele applicatie

Bij de vriendelijke ontvangst door de gastvrouw voelden we ons direct thuis. Goede accommodatie met zwembad en veel privacy. Prima ontbijt en gezellige medegasten. Helemaal perfect voor een tussenstop maar zeker ook voor een langere periode om de regio te bezoeken.

Datum van verblijf: september 2018