Beoordeeld op 27 april 2018 via mobiele applicatie

Erg leuk hier, eten is goed, rustig maar genoeg te doen. Vlakbij Belek. Zee is erg blauw hier. Mooi aangelegd hotel met veel zwembaden. Veel verschillende nationaliteiten. Mooie kamers. Izzet is een leuke gast.

Datum van verblijf: april 2018
elifkoruk, CRM Manager van Sherwood Dreams Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 mei 2018

Geachte onze gast, ontzettend bedankt voor al uw complimenten over ons. Het was voor ons een eer om u te mogen ontvangen. Ik zal uw reacties doorgeven aan het volledige personeel aangezien dit voor ons de grootste motivatie is. Het zal ons erg plezieren om u hier weer te mogen verwelkomen. Aarzelt u alstublieft niet om contact met mij op te nemen info@sherwoodhotels.com.tr voor verdere hulp bij toekomstige vakanties. Met Vriendelijke Groet, Elif Körük

Beoordeeld op 26 april 2018 via mobiele applicatie

Mooie locatie, leuke animatie, heel goed eten, schoon hotel, leuke drankjes, goede locatie stand en zwembad. Izzet Is the boss. Goede verbinding met Belek centrum. Heel aardig personeel zeer gastvrij. Mooi zwembad en super glijbanen.......

Datum van verblijf: april 2018
guestmngdreams, Konuk İlişkileri Müdürü van Sherwood Dreams Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juli 2018

Dear Sander ,

First of all we would like to thank you for your comment on Tripadvisor! Every comment has great importance for us and helps us to reach our aims.

It is a great pleasure to hear that you have enjoyed your holiday in Sherwood Dreams .

We would like to welcome you soon in Sherwood Dreams Resort Hotel.

Best Regards

SHERWOOD DREAMS TEAM

Beoordeeld op 5 april 2018

In dit hotel beleef je de beste vakantie van je leven.
Naast bekwaam en net personeel is men ook vriendelijk en staat altijd voor je klaar.
Het eten is goed verzorgd en divers.
Het hotel is schoon en netjes. De zwembaden worden goed onderhouden en de glijbanen zijn echt super.
Ook het animatieteam heeft een leuk programma.
Prijs kwaliteitverhouding is perfect. Echt een aanrader.

Kamertip: Een kamer met uitzicht op zee of op de glijbanen heeft mijn voorkeur. Maar ook de andere kamers hebben mooi uitzicht over de stad en bergen. De oostzijde kijkt wel uit op een ander hotel.
Datum van verblijf: april 2018
elifkoruk, CRM Manager van Sherwood Dreams Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 april 2018

Geachte onze gast, ontzettend bedankt voor al uw complimenten over ons. We zijn erg blij dat u zo’n memorabele vakantie heeft gehad bij ons. Ik zal uw reacties doorgeven aan het volledige personeel aangezien dit voor ons de grootste motivatie is. Het zal voor ons een groot plezier zijn om u te verwelkomen voor een memorabele vakantie in het Sherwood Dreams Resort Aarzelt u alstublieft niet om contact met mij op te nemen voor hulp bij het verzorgen van toekomstige vakanties. Met Vriendelijke Groet,Elif Körük Customer Relations Manager Sherwood Resorts&Hotels

Beoordeeld op 17 september 2017 via mobiele applicatie

Het is een leuk hotel en leuke animatie vooral alina en tutku. lekker eten en leuke mensen. Nette kamers en mooi weer en echt aan te raden. Wij zouden zeker nog een keer terug willen en ook het alacarte was heel lekker en goed dus als je komt zou ik dat zeker doen want je kan een keer gratis alacarte eten.

Datum van verblijf: september 2017
guestmngdreams, Konuk İlişkileri Müdürü van Sherwood Dreams Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juni 2018

Dear Guest,

Sincerely,

Beoordeeld op 24 juni 2017 via mobiele applicatie

Heel mooi hotel met veel animatie.
Vriendelijke entertainers Akay, Tutku, Malik & Can.
Goed eten en proper over heel het terrein.
Voor alle leeftijden, groot & klein, iets om te beleven.
Heel mooie en goede shows.
Zeker een aanrader!

Datum van verblijf: juni 2017
Antwoord van management:Gereageerd op 10 augustus 2017

Dear Guest ,

It is a great pleasure to hear that you have enjoyed your holiday in Sherwood Dreams family.

We would like to welcome you soon in Sherwood Dreams Resort Hotel.

Best Regards

Dinçer ORAKLI