“Heerlijkkkk!!!!”
Beoordeling van El Pimiento

El Pimiento
Geclassificeerd als nr. 3 van 20 Restaurants in Selfkant
1 juni 2018 beoordeeld

Je kunt hier heerlijk eten met een keuze van een zeer uitgebreide menukaart. Service is heel goed. Vriendelijke eigenaar. Wij gaan hier vaker terug en blijven zeker gaan. Zelf heel veel verschillende gerechtjes geprobeerd en is allemaal even lekker. Ik raad het ook iedereen in mijn omgeving aan.

1 mei 2018 beoordeeld

Vriendelijke bediening met een enorm uitgebreide menukaart. Hele redelijke prijzen. Vooral de tapas gerechtjes zijn erg lekker.

16 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier gaan eten met vrienden die hier vaste klant zijn.
Wat een heerlijke gerechten staan hier op de kaart.
Grote porties en dat voor een zachte prijs.
Hier gaan we zeker vaker terug komen.

22 maart 2018 beoordeeld

Heerlijke Tapas vooraf en het hoofdmenu was eveneens overheerlijk.Nederlands sprekend personeel aanwezig.Gezellig restaurant met hele nette bediening wij komen zeer zeker nog eens terug.

26 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super gegeten en SUPER vriendelijk personeel het is behalve dat het luidruchtig is een SUPER eettent.

Reizigers die El Pimiento bekeken, bekeken ook

Selfkant, Noord-Rijnland-Westfalen

In El Pimiento geweest? Deel je ervaringen!