Melina Hotel(Fira)(Heel veel waar voor je geld!)
Aigialos Hotel(Fira)
US$ 1.043
  • Gratis parkeren
Dream Island Hotel(Fira)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 22% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 22% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 413 per nacht.

• Gratis parkeren
Hotel Santorini(Fira)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Bar/lounge
Hotel Kavalari(Fira)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 282 per nacht.

Besparingsmelding! 52% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 52% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 596 per nacht.

Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 776 per nacht.

3 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel op wandelafstand van de hoofdstad Fira : 10 minuten wandelen.
Hotel met weinig aandacht voor zijn gasten. Eerder koel.
Foto's op de site zien er mooier uit dan in realiteit. Kamer was verre van wat we verwacht hadden.
Badkamer was verouderd, douche in het bad met gordijn en antislip mat is het bad :(
Terras : vuil en sober , plastiek zakjes over de poten van de tafel geschoven ?
Bij aankomst werden we op een golfkarretje gezet en naar ons kamer gevoerd, zonder verdere uitleg
De handdoeken voor het zwembad moesten afgehaald worden aan de receptie, soms waren er geen meer.
Goeie poging om geen mentaliteit van handdoek leggen te creëren, maar toch zijn er steeds toeristen die bang zijn dat ze hun favoriete plaatsje zouden kwijt zijn.
Veel luidruchtige Britten en Amerikanen in dit hotel.
Zwembaden ( 5) zijn mooi.
Restaurant : hebben daar nooit een kaart zien uithangen, hebben er bijgevolg niet gedineerd.
Ontbijt : alles was aanwezig, je kon zelfs op 2 verschillende locaties ontbijten. Een goed morgen kon er van het personeel niet van af

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
20 juni 2016 beoordeeld

Het hotel is prachtig en ook gunstig gelegen op wandelafstand van het centrum van Fira. Het zou geen overbodige luxe zijn om een plattegrond van het hotel te krijgen bij aanvang, want ondanks de bewegwijzering op het terrein is het niet eenvoudig om de spa en andere faciliteiten te vinden. Wat opvalt in het hotel (maar op heel Santorini) zijn de vele Amerikanen en, in mindere mate, Aziaten. Op zich is dit natuurlijk niet vervelend, maar wel als dit ten koste gaat van de Griekse eigenschappen op een eiland. En dat is precies wat op het gehele eiland gebeurt.
Wij hebben veel eilanden bezocht en in alle hotels troffen we heerlijke Griekse gerechten aan bij het buffet. In dit hotel is dit grotendeels beperkt tot het dessertbuffet (wat sowieso slechts bestond uit 2 griekse desserts en appels of sinaalsappels). 's Ochtends was de Griekse Yoghurt niet te vinden. Wel iets wat leek op kwark met rozijnen, maar dit was geen Griekse yoghurt. Verder geen typische Griekse gerechten te vinden. Personeel is wisselend. Aan de balie is een erg vriendelijke vrouw te vinden, maar over het algemeen is men stug. De kamers zijn schoon. Wil je per sé overnachten op Santorini, dan is dit hotel wel aan te bevelen. Houd wel rekening met een zeer slechte Wifi-ontvangst op de kamer (zal misschien op sommige kamers meevallen, want de kamers zijn eigenlijk kleine huisjes die dus erg ver uit elkaar kunnen liggen). Het eiland is dus fors beïnvloed door de Amerikanen en daardoor duur met minder service in vergelijking tot andere Griekse eilanden. Mijn advies is om beter een lang verblijf te boeken op bijvoorbeeld Kreta, waar bij Rethymnon dagelijks excursies (1 en 2-daags) worden georganiseerd naar Santorini. Meer tijd heb je ook niet nodig voor Santorini en op Kreta is alles veel goedkoper, zijn mensen vriendelijker.

Kamertip: Wij zaten aan de weg en hadden daardoor de straat maar over te steken voor de zonsondergang, ideaal.
  • Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
16 juni 2016 beoordeeld

dit hotel is zeer mooi , vlakbij Fira
de meeste hotels in Fira of Oia zijn idyllisch en onbetaalbaar dus als je dit hotel kan boeken aan redelijke prijs niet twjfelen<; het is gelegen op wandelafstand van Fira
boek niet in half pension, maar enkel ontbijt want het is zoveel leuker om elke avond in Fira te gaan eten en de zonsondergang te zien!!!

Kamertip: vraag om een kamer met afdak want die zonde afdak in de zon zijn te warm ofwel een kamer die niet aan zonnekant is
  • Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
17 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Een mooie locatie op loopafstand van fira en met aan de overkant een mooi uitzicht. De bediening is niet onvriendelijk maar wat stug. Ontbijt en wifi zijn eigenlijk onder de maat bij zo'n soort hotel . Ons verzoek om kamers naast elkaar was wel gehonoreerd.

Verbleef: augustus 2015
4 mei 2015 beoordeeld

Een fijn hotel met uitzicht op de kaldera (de vulkaanketel) in Fira op Santorini. Het hotel is ruim van opzet en heeft mooie zwembaden. Straalt een sfeer van luxe uit en is goed onderhouden. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Op loopafstand van het centrum van Fira. Tegenover het hotel mooie zonsondergangen te beleven. Zicht op de (actieve) vulkaan.

Kamertip: Kamers rondom de receptie hebben een betere wifi verbinding dan de kamers verder van de receptie gelegen.
  • Verbleef: mei 2015, reisde met een partner