“Heerlijke lunch op een prachtige plek”
Beoordeling van Côté Dordogne

Côté Dordogne
Geclassificeerd als nr. 2 van 16 Restaurants in Beaulieu-sur-Dordogne
4 weken geleden beoordeeld

Op zaterdag 14 september 2019 zijn we gaan lunchen bij coté dordogne in beaulieu sur dordogne. Dit was een geweldige ervaring. We zaten op het terras aan de dordogne., een heerlijke plek! We hadden het menu de terroir voor € 25 per persoon. Dit bestond uit 3 gangen. We namen de gazpachio en de paté vooraf. Hoofdgerecht beiden de vis, die een filet van dorade bleek te zijn en als dessert café gourmand en tiramisu. Alle gerechten waren heerlijk, groot genoeg en voldoende groentjes. De wijn was de rosé : la nuit tous les chats sont gris, licht , maar met een goede smaak. Een aanrader ,evenals het restaurant.

Datum van bezoek: september 2019

1 september 2019 beoordeeld

Hier at ik deze vakantie tot nu toe, 2 weken onderweg, de lekkerste en beste faux filet, á pointe en France

Datum van bezoek: augustus 2019
23 juli 2019 beoordeeld

Hier gegeten met drie gezinnen (10 personen). Dat was geen enkel probleem. Mooie tafel. Veel aandacht van het personeel voor onze wensen en vaak vulden ze behoeften al in nog voordat we ze konden uiten. Eten is ontzettend verzorgd: van opmaak tot smaak van gerecht tot het brood en water. Van de service aan tafel totaan de originele en ruime toiletruimte. Ook veel aandacht voor de kinderen: leuke opmaak van het bord. En het aanbod om het eten weer op te warmen toen wij aan het hoofdgerecht begonnen. Met een mooie creatieve opmaak van het bord tot gevolg. En een blije peuter. En ouders.
Kortom heerlijk gegeten (grote porties voor Franse begrippen) voor een zeer goede prijs.

Datum van bezoek: juli 2019
6 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant en entré is met heel veel smaak helemaal gerenoveerd!
Het eten was echt geweldig, hier wordt met veel liefde gekookt. De amuse was een heerlijke verrassing en dat beloofde veel goeds.
Al met al super lekker gegeten en we komen hier graag weer terug.
Zodra het weer het toelaat kun je hier ook heerlijk buiten eten op het terras naast de rivier, pracht lokatie!

Datum van bezoek: april 2019
13 oktober 2018 beoordeeld

Op14 september 2018 hebben wij hier met ons dochtertje van 1 jaar gegeten.
Kort maar krachtig samengevat: Uitstekend!

We werden ( zonder reservering) zeer vriendelijk ontvangen, mochten zelf een mooie plek aan het water zoeken. Voor ons dochtertje werd direct een kinderstoel tevoorschijn getoverd. In het beste Engels heeft met ons uitgelegd wat er op de franse menukaart stond.

Voor onze dochter werden er prachtige versierde aardappeltjes klaargemaakt, die officieel niet op de menukaart stonden.

Met een heerlijke fles wijn, gebakken aardappeltjes voor ons dochtertje en een 3 gangenmenu en koffie waren wij ( slechts) 90 euro kwijt.

Tip: Bestel een Cafe Gourmand met cappuccino. Dat is een prachtige cappuccino met veel schuim en heerlijke kleine gebakjes

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die Côté Dordogne bekeken, bekeken ook

Beaulieu-sur-Dordogne, Correze

In Côté Dordogne geweest? Deel je ervaringen!