Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 155
eDreamsUS$ 155
Agoda.comUS$ 156
TripadvisorUS$ 156
Beoordeeld op 27 juli 2019

Vanwegen de regen in de wat saaie eetzaal, maar heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening en mooie gerechten (forel, spring roll charolai beef en eendenborst). allemaal zeer smaakvol en mooi opgemaakte borden.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 15 september 2017 via mobiele applicatie

Het onthaal is warm en persoonlijk. Het is thuis komen. Nette, ruime kamers. De badkamer heeft een bad met douche.
Het restaurant biedt een ruime zaal voor groepen, zonder dat andere gasten gestoord worden. Er is tevens een ruime salon met terras op de 1ste verdieping die veel mogelijkheden geeft. Het ontbijt verloopt moeilijk doordat er maar 1 koffiemachine aanwezig is. Ook de avondservice verloopt soms weinig gecoördineerd. De saus wordt geserveerd als iedereen zo goed als klaar is met eten. Melk voor de koffie komt veel te laat. Toch zijn deze minpunten te verwaarlozen in het totale plaatje. Het personeel is zeer vriendelijk.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 13 juli 2017

Het hotel is een typisch frans hotel. Ietswat verouderd maar de kamers hebben alle comfort. Goede grote bedden, badkamer met douche of bad en W.C., safe en TV.
Het eten is goed. Bij volpension 'smiddags een 4-gangen menu en 's avonds een 5-gangen menu. Het hotel beschikt over een zwembad gelegen in een tuin op 100 m van het hotel. Er is gelegenheid om bij mooi weer buiten te dineren.

Kamertip: kamers aan de achterzijde zijn rustiger maar kijken aan tegen een rotswand
Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 31 juli 2016

Eenvoudig hotelletje maar met een sublieme keuken. Nette kamers maar met alle comfort. Zeer goed gelegen voor allerhande uitstapjes. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Als je geluk hebt kan je elke dag buiten lunchen of dineren. Zeer mooi zwembad maar je moet wel 100m stappen.

Kamertip: Kamers aan de achterkant zijn iets rustiger en frisser
Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 18 september 2013

Wij verbleven een vijftal dagen in hotel Plaisance met een groep Okra-leden. Het hotel is uitstekend gelegen als uitvalsbasis om de Périgord te bezoeken. In het dorpje Vitrac is echter bitter weinig te beleven, daarvoor moet je naar Domme of Sarlat, daarom is het waarschijnlijk iets minder interessant voor jongeren. Het hotel zelf biedt je zeer degelijke en nette kamers. Ook het eten is er lekker. De vriendelijke bediening van het personeel samen met de andere elementen tillen de waardering van het hotel naar een hoger niveau. Een paar minpunten zijn het uitzicht van de kamers aan de achterzijde (tegen een rotswand), maar daar is het dan weer rustig en het straatlawaai voor de kamers aan de voorzijde, maar daar heb je dan weer een mooier uitzicht. Wij hebben alvast genoten van ons verblijf in het hotel en van ons bezoek aan de streek.

Datum van verblijf: september 2013