Van tevoren boeken

vanaf US$ 169,77
vanaf US$ 194,03
vanaf US$ 245,00
Beoordeeld op 26 mei 2017

Tijdens ons verblijf van tien dagen in kaapstad in mei 2017 naar dit park gereden. Overtrof alle verwachtingen. Wat een stilte. Slechts een enkele bezoeker. Enorm nationaal park met prachtige uitzichten, veel dieren, schildpadden steken vaak over de weg, kijk uit, struisvogels, steenbokken, allerlei soorten prachtige vogels, muisjes volop.
Heerlijk zuid afrikaanse gerechten gegeten in mooi aanwezig restaurant, gerestaureerde oud hollandse boerderij. In bijna geen reisgids wordt dit park vermeld, jammer. net als deze westkust die toch echt heel erg de moeite waard is. Prima weg er naar toe vanuit kaapstad, ongeveer 5 kwartier rijden. Tussenstop gemaakt in Yzerfontein, aardig plaatsje aan de oceaan.

Datum van activiteit: mei 2017
Beoordeeld op 8 maart 2017 via mobiele applicatie

Een prachtig National Park. Wij waren hier in maart, dus de herfst. Dus geen of nauwelijks bloeiende bloemen. Toch blijft het landschap interessant.
De ZAR 75 toegang waard.
Het restaurant Geelbek in het centrum van het park is een goede lunchplaats.

Datum van activiteit: maart 2017
Beoordeeld op 22 januari 2017

Niet heel divers park. Maar prachtige toegankelijke stranden. Die niet - zoals de boekjes beloven afgezonderd ligge. Op een uitzondering na: Het strand waar je overheen loopt op de de 'Day 1' wandeling. Die is zeer de moeite waard en speciaal! Laat je niet verwarren dat dit een wandeling is die een dag duurt of onderdeel is van een verplichte tweedaagse wandeling. Binnen 4 uur ben je gegarandeerd rond.

Datum van activiteit: januari 2017
Beoordeeld op 20 november 2016

Het was een heel groot park met bijna aan het eind een prachtige lagune. Er stonden nog wel bloemen maar wij waren eigenlijk te laat. September is dan de beste maand. We hebben niet veel dieren gezien, alleen 2 herten en 2 struisvogels.

Datum van activiteit: oktober 2016
Beoordeeld op 17 november 2016 via mobiele applicatie

Een nationaal park om heerlijk een dag te dwalen. (Eerst wel even wat kilometertjes met de auto maken). Interessante uitzichtpunten. Prima berijdbare wegen. Goed restaurant met attente bediening. Voor wie een dagje bloemen, planten en dieren wil zoeken en bekijken een absolute aanrader. En dat voor 75 rand per persoon.

Datum van activiteit: november 2016