“Een groot park.”

Van tevoren boeken
Meer info
US$ 80,09*
Vanaf
Private: West Coast Wonder Guided Tour from Cape ...
Geclassificeerd als nr. 1 van 6 dingen om te doen in West Coast National Park
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Prijs: Ja
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
20 november 2016 beoordeeld

Het was een heel groot park met bijna aan het eind een prachtige lagune. Er stonden nog wel bloemen maar wij waren eigenlijk te laat. September is dan de beste maand. We hebben niet veel dieren gezien, alleen 2 herten en 2 struisvogels.

17 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een nationaal park om heerlijk een dag te dwalen. (Eerst wel even wat kilometertjes met de auto maken). Interessante uitzichtpunten. Prima berijdbare wegen. Goed restaurant met attente bediening. Voor wie een dagje bloemen, planten en dieren wil zoeken en bekijken een absolute aanrader. En dat voor 75 rand per persoon.

24 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit NP moet je eigenlijk bezoeken in augustus/september, dan is het extra gedeelte Postberg open, de bloemen zijn uitbundig en schitterend van kleur. Je moet er zeker een dag de tijd voor nemen om rustig van dit NP te genieten. Ook de birdwatcher komt er weer aan zijn trekken.

26 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren op een zonnige dag, prachtige eindeloze bloemenvelden, mooie kust en zelfs ook nog wat dieren gespot (zebra's, gnoes, schildpadden, antilopen) en in de lagoon flamingo's . mn in de bloemenperiode ( aug-sept) erg moeite waard, uur rijden van Kaapstad, bij de ingang kunnen ze aangeven waar de mooiste velden nu zijn. Neem picknick mand mee voor een lunch bij het strand. Leuke dagtrip!

Bekijk meer beoordelingen
10 augustus 2016 beoordeeld

mooie vogelkijkhutten waar veel te zien is. die bij de ingang bij langebaan overtreft alles. mooist gelegen plek die ik ooit bezocht. laag zitpunt in de kwelder, vlak bij de getijdenstrook. avond tegenlicht

Reizigers die West Coast National Park bekeken, bekeken ook

Langebaan, Saldanha Bay Municipality

In West Coast National Park geweest? Deel je ervaringen!