“Het bloemenpark.”

US$ 164,10*
Vanaf
Cape West Coast Private Day Tour
Geclassificeerd als nr. 1 van 6 dingen om te doen in West Coast National Park
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Prijs: Ja
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
24 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit NP moet je eigenlijk bezoeken in augustus/september, dan is het extra gedeelte Postberg open, de bloemen zijn uitbundig en schitterend van kleur. Je moet er zeker een dag de tijd voor nemen om rustig van dit NP te genieten. Ook de birdwatcher komt er weer aan zijn trekken.

26 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren op een zonnige dag, prachtige eindeloze bloemenvelden, mooie kust en zelfs ook nog wat dieren gespot (zebra's, gnoes, schildpadden, antilopen) en in de lagoon flamingo's . mn in de bloemenperiode ( aug-sept) erg moeite waard, uur rijden van Kaapstad, bij de ingang kunnen ze aangeven waar de mooiste velden nu zijn. Neem picknick mand mee voor een lunch bij het strand. Leuke dagtrip!

10 augustus 2016 beoordeeld

mooie vogelkijkhutten waar veel te zien is. die bij de ingang bij langebaan overtreft alles. mooist gelegen plek die ik ooit bezocht. laag zitpunt in de kwelder, vlak bij de getijdenstrook. avond tegenlicht

30 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Vlak bij de drukke badplaats Langebaan ligt dit schitterende nationale park. Verwacht hier geen leeuwen en dergelijke, Dit is fijnbos en een sublieme, grote lagune, waar het park als het ware om heen ligt. En het is er heel rustig. We genoten in een van de vogelhutten van de talloze watervogels, van flamingo's tot een visarend. In het fijnbos zagen we korhoenders en struisvogels, maar ook een cobra en de kleine duikerbok.
Het restaurant Geelbek is een aanrader. Geen grote, uitgebreide kaart, maar goed en smakelijk bereid eten.
De entree voor het park is R 64 voor buitenlanders.
Warm aanbevolen.

Bekijk meer beoordelingen
9 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi park met genoeg te zien en te doen.
Overzichtelijke map met de te rijden routes of wandelpaden.
Er staan ook een heleboel foto's op van de dieren die je zou kunnen tegenkomen.
Veel zie je ook inderdaad.
Wij waren er een hele dag en hebben een hotel in de buurt gezocht.

Reizigers die West Coast National Park bekeken, bekeken ook

Langebaan, Saldanha Bay Municipality

In West Coast National Park geweest? Deel je ervaringen!