“Postberg; Bloemen, bloemen, bloemen! ”
Beoordeling van West Coast National Park

West Coast National Park
Van tevoren boeken
Meer info
US$ 160,30*
Vanaf
Cape West Coast Private Day Tour
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 dingen om te doen in West Coast National Park
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Prijs: Ja
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
26 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren op een zonnige dag, prachtige eindeloze bloemenvelden, mooie kust en zelfs ook nog wat dieren gespot (zebra's, gnoes, schildpadden, antilopen) en in de lagoon flamingo's . mn in de bloemenperiode ( aug-sept) erg moeite waard, uur rijden van Kaapstad, bij de ingang kunnen ze aangeven waar de mooiste velden nu zijn. Neem picknick mand mee voor een lunch bij het strand. Leuke dagtrip!

10 augustus 2016 beoordeeld

mooie vogelkijkhutten waar veel te zien is. die bij de ingang bij langebaan overtreft alles. mooist gelegen plek die ik ooit bezocht. laag zitpunt in de kwelder, vlak bij de getijdenstrook. avond tegenlicht

30 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Vlak bij de drukke badplaats Langebaan ligt dit schitterende nationale park. Verwacht hier geen leeuwen en dergelijke, Dit is fijnbos en een sublieme, grote lagune, waar het park als het ware om heen ligt. En het is er heel rustig. We genoten in een van de vogelhutten van de talloze watervogels, van flamingo's tot een visarend. In het fijnbos zagen we korhoenders en struisvogels, maar ook een cobra en de kleine duikerbok.
Het restaurant Geelbek is een aanrader. Geen grote, uitgebreide kaart, maar goed en smakelijk bereid eten.
De entree voor het park is R 64 voor buitenlanders.
Warm aanbevolen.

9 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi park met genoeg te zien en te doen.
Overzichtelijke map met de te rijden routes of wandelpaden.
Er staan ook een heleboel foto's op van de dieren die je zou kunnen tegenkomen.
Veel zie je ook inderdaad.
Wij waren er een hele dag en hebben een hotel in de buurt gezocht.

Bekijk meer beoordelingen
17 september 2015 beoordeeld

In de lente zijn er grote bloemenvlaktes maar eigenlijk alleen als er veel zon is.
In augustus / september is ook de "Postberg section" open met wat spectaculairder uitzichten en ik zag daar wat meer wild rondlopen.
Pas op voor de overstekende schildpadden.

Mooie route, leuke voorlichting prachtige vergezichten.
Volgende keer wil ik slapen op zo een logeerboot in de baai !

Reizigers die West Coast National Park bekeken, bekeken ook

Langebaan, Saldanha Bay Municipality

In West Coast National Park geweest? Deel je ervaringen!