“Top verblijf en zeer compleet ingericht, geweldig!”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Reizigersbeoordelingen

IsabellaM ...
2 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Top verblijf en zeer compleet ingericht, geweldig!”
Beoordeeld op 8 december 2019 voor een verblijf in juli 2019
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Wij hebben Casa de Morango als vakantieverblijf geboekt
In de zomervakantie. We twijfelden eerst omdat er geen reviews bekend waren, maar wat heeft het huis ons positief verrast! We werden warm verwelkomd door Lisa en ze liet ons zien hoe alles werkte en waar we alles konden vinden. Het huis is echt meer dan ruim ingericht. Grillapparaat, sapcentrifuge! Heerlijk, iedere dag met fruit van de lokale markt de heerlijkste sapjes gemaakt. De kids waren ook erg blij met hun kamer. Er ligt wat speelgoed en kleurstiften, dus zij waren ook blij! Het is ook het eerste vakantiehuis waar we veel en goed servies, glazen en pannen hadden. Zelfs ovenschaal! Hoe vaak we niet in een vakantiehuis zijn geweest waar nauwelijks iets te vinden of kapot was. Dus echt heel blij hiermee. Echt van alle gemakken voorzien, hoefden zelfs eigen handdoeken niet mee te nemen, scheelt weer in de bagage. Kortom, echt een fantastisch verblijf en echt prachtig ingericht. Licht en gezellig ingericht, modern. Wat ook heel fijn is, de loopafstand richting de stad of het strand. Heerlijke wandeling langs het strand en de haven. Dank Iromy, Lisa en Lo voor de gastvrijheid. En Lo vooral voor haar heerlijke lunchgerechten die ze met liefde voor ons bereidde! We komen zeker nog een keer terug, nu al heimwee!

Datum van verblijf: juli 2019
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren