Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.comUS$ 67
eDreamsUS$ 67
TripadvisorUS$ 67
StayForLong
Beoordeeld op 24 maart 2018 via mobiele applicatie

We waren met een zanggroep in Tarrafal en hadden we hele huis afgehuurd. Ik heb werkelijk geen enkel negatief punt. Vriendelijke, meedenkende mensen, heerlijk eten, erg schone kamers. Op klachten en vragen werd direct gehandeld Het dakterras is geweldig, met uitzicht over zee
Het eten ook prima, ik kan niet anders zeggen
De plek, aan zee dus, is in een wijk waar men ooit begonnen was met de bouw van veel luxe huizen. Die zijn nooit afgemaakt .
Er is nu weer veel activiteit, echt een plaats die naderhand zomaar heel groot en toeristisch kan worden
Maar dat is-ie nu nog niet! Op loopafstand is een mooie baai waar je boten kunt huren en kunt zonnen. Neem een kokosnoot en wat vers gebrande pinda’s erbij, of een donut en geniet!

Datum van verblijf: maart 2018
Andreas S, Inhaber van Casa Strela B&B, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 april 2018

Dear Trudi

Thank you very much for your review on Trip Advisor, I wish you a nice time back to holland and see you next year!

Best regards
Andreas

Beoordeeld op 4 december 2017

doe het niet, vreselijk, enkel ingecheckt en direct vertrokken, was een konijnehok, sanitair vreselijk, kamers vreselijk, geen airco, snikheet, poes op kamer, lakens vlekken en gaten, dode salamander die er al dagen lag, hoe kan je zoiets uitbaten, en hoe kan een reisbureau dit aanbevelen aan klanten, nog nooit meegemaakt, heb er nog stress van

Kamertip: een beetje verder een hotel , beter van prijs , vriendelijker en prachtig
Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 17 januari 2017 via mobiele applicatie

Tarrafal is een prachtige plaats om te bezoeken. Sfeervol strand, authentieke visserscultuur.
B&B was een treffer! Heerlijke plek om een paar dagen te verblijven. Ontbijt op het dakterras met uitzicht op zee met woeste branding. Kamers zijn sfeervol ingericht. Stille, rustige en romantische plek! Minpuntje is geen eigen sanitair, maar de voorzieningen zelf waren uitstekend.

Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 20 oktober 2016

Tarrafal is al een negorij van het kan-niet-meer maar de Casa ligt in een wijk vol onafgewerkte huizen, een bouwwerf eigenlijk. Overal rondom ook onkruid en geen waterleiding. Het huis zelf is een een backpackers refuge: gevonden dingetjes overal, een telsysteem voor drank met steen-schelp-kei, geen airco. De ganse dag ligt het huis te bakken in de volle zon, dus is er enkel verkoeling in de benedenkamers, die geen uitzicht hebben. De bovenkamers zijn broeihokken met ouwelijke verenmatrassen. Gevolg: iedereen komt er ziek vandaan, van de hitte of voedsel, whatever.... We zijn de zaak ontvlucht, na één nacht de bergen in, koelte zoeken... ook veel geluidsoverlast van vechtende straathonden.

Kamertip: Niet naartoe gaan...
Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 31 augustus 2016

Pluspunten:
Huiselijke en vertrouwde sfeer. Personeel denkt in alles mee en helpt werkelijk met alles. Nergens wordt moeilijk over gedaan, men is overduidelijk gezegend met de instelling dat gasten het naar hun zin moeten hebben in alle opzichten.

Minpunten: Gehorigheid van het gebouw, maar vermoedelijk is dat overal zo op het eiland (stijl van bouwen). Ook is het enigszins afgelegen, maar dat is waarschijnlijk ook een voordeel met geluidsoverlast van buitenaf.

Kamertip: Kies een kamer op de eerste verdieping, daar is het minder gehorig dan op de begane grond. Ook heb je (bij zeezicht) beter uitzicht.
Datum van verblijf: augustus 2016