Travelocity
Gratis annuleren tot 02-10-21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
PricelineUS$ 79
eDreamsUS$ 79
Agoda.comUS$ 79
Beoordeeld op 27 februari 2019

Vista Mar ligt op een goede plek, vlak bij het strand, maar je loopt ook zo het dorp in. De mensen zijn aardig en behulpzaam, de kamers mooi schoon. WiFi op de kamers werkt niet altijd goed, maar beneden bij de receptie en ook op het dakterras was er altijd goede verbinding. Goed om te weten, aan de achterkant ligt het sportveld van Tarrafal. Dat gaf af en toe wat herrie, maar het was ook leuk om te zien dat er de hele dag door trainingen waren voor meisjes, jongens, pubers en mannen voor voetbal, basketbal en volleybal, veel leven in de brouwerij dus. Het ontbijt mag even een aparte vermelding, uitgebreid, creatief en lekker, erg goed verzorgd, een goed begin van de dag!

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 11 februari 2019 via mobiele applicatie

Hotel bestaat uit 2 nagenoeg naast elkaar gelegen nieuwe gebouwen, vlakbij het strand. Beide gebouwen zien er mooi uit en op het dakterras wordt het ontbijt opgediend. Is een goed ontbijt dat aan tafel geserveerd wordt.
Wij hadden een kamer met balkon op de bagage grond. Kleine kleurige kamer, die iedere dag goed werd schoongehouden. Ook mooie ruime eigen badkamer. In de kamer zelf geen zitmogelijkheid, wel op het balkon. Daar hadden wij ook uitzicht op het sportveld naast het hotel, waar veel sporten beoefend werden. Behulpzame medewerkers in het hotel.
De plaats Tarrafal viel ons echter heel erg tegen. Totaal sfeerloos, heen enkel gebouw was af. Alleen het strandje maakte dat niet goed.

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 26 juli 2018

De ontvangst bij de receptie uitstekend, ze denken daar echt mee. Prachtige kamer in het oude gedeelte. Supergroot met luxe badkamer. Het ontbijt is meer dan goed. Met name de dame die het serveert. Ze straalt en wil echt iets extra's voor de gasten doen. Dakterras is een goed toeven na een dagje op pad te zijn geweest. Jammer dat nog niet veel mensen dat weten te vinden

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 11 mei 2018

Vista Mar is een nieuw hotel bijna aan het strand in Tarrafal op het eiland Santiago. Het is toeristisch, er zijn veel eettenten is de buurt met wisselende kwaliteit. Vanuit het hotel loop je zo het strand o. Daar zijn wat bankjes neergezet in de schaduw van de bomen. Iets verderop is het grote strand, schilderachtige vissersboten liggen op het strand. Er zijn geen strandstoelen of -tentjes. Handdoek neerleggen en klaar is kees.

Kamertip: Weinig mogelijkheid voor minder validen. Het hotel heeft geen lift en het ontbijt is op het dak.
Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 29 januari 2018

Wij hadden een kamer op de 2e verdieping in het nieuwe gedeelte. Prima kamer, ruim met 2 balkons. Alles was schoon en in prima staat. Het ontbijt wordt geserveerd op het dakterras van het oudere gebouw. Prima van kwaliteit en het wordt aan tafel geserveerd.

Datum van verblijf: januari 2018