Beoordeeld op 6 december 2019 via mobiele applicatie

Hotel is prima. Voor mensen die niet van de massaliteit houden perfect. Het hotel is pas gerenoveerd en wordt goed schoon gehouden. Het ligt buiten de kant van Santa Maria dus lekker rustig. Alleen de buurt nodigd niet erg uit. Maar met een paar stappen zit je op het strand waar je een leuke strandtent heb. Zie mijn andere beoordelingen.
Het ontbijt is prima. Ik zeg waar voor je geld. En een aanrader voor mensen die alles zelf willen ondernemen en niet van alle inclusive houden.

Datum van verblijf: december 2019
Hotel D, Gerente van Hotel Da Luz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 december 2019

Dear Mr,

Compliments of the Hotel Da Luz Team

Beoordeeld op 28 november 2019 via mobiele applicatie

Is bijna nieuw kamers zien er zeer netjes uit doet bijna luxe aan, elke dag schoongemaakt was ze erg goed doen. Ontbijt is buffet ligt van alles en ei of omelet kan je bestellen. Ook avonds kan je hier eten al in de ontbijttafel qua sfeer daar niet geschikt voor maar het smaakte wel erg goed. De meeste spreken goed Engels en als er iets is proberen ze het meteen op te lossen. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar

Datum van verblijf: november 2019
Hotel D, Gerente van Hotel Da Luz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 november 2019

Thanks for sharing your review with us.

Your feedback is very important to us in improving our service.

Greetings from the Hotel Da Luz Team

Beoordeeld op 12 oktober 2019 via mobiele applicatie

We hebben enorm in dit hotel genoten, recent gerenoveerd, personeel is erg vriendelijk, kan niet allemaal even goed engels maar gelukkig spraken we zelf enkele woorden spaans/portugees/papiamentu, dat scheelt een hoop en de mensen waarderen het enorm als je ze in hun taal groet of bedankt, ze werken om het je naar de zin te maken. De kamer werd elke dag goed schoongemaakt en fijn toilet en goede douche. Voor ons prima grootte maar misschien voor de wat grotere medemens wat smal. Bar, zwembad en ontbijt/lunch/diner ruimte erg netjes, verwacht een dure design verlichting, meubilair of servies, dat past ook totaal niet bij het eiland. Dan moet je lekker all inclusive bij een resort gaan zitten. Bedden zijn goed, alles ziet er strak uit en ruimte genoeg. Wil je een super fijne relaxte " no stress " vakantie en houd je er van lokale restaurants, winkeltjes en locals te bezoeken, dan zit je hier perfect. Wij vonden het geweldig en ons zien ze hier zeker een keer terug! Liefs Marc & Esther uit Nederland

Datum van verblijf: oktober 2019
Hotel D, Gerente van Hotel Da Luz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 november 2019

Thanks for sharing your review with us.
Your opinion is very important to improve our services more and more.

Greetings from the Hotel Da Luz Team

Beoordeeld op 12 september 2019 via mobiele applicatie

10 “Fijn hotel met hart voor hospitality!” Een hotel die niet zoals de meeste standaard hotels direct aan het strand ligt. Maar juist dit heeft wel wat, om naar het strand of naar het centrum te lopen proef je dus echt de lokale sfeer en loop je langs de lokale huizen en pleintjes waar het ‘s avonds vol leeft (jong, volwassene, oud het danst allemaal op de straat)
Het hotel heeft ontzettend vriendelijk personeel die er écht alles aan doen om het je naar je zin te maken. Het motto "no stress" komt hier helemaal naar voren.
De kamers zijn mooi en volledig gerenoveerd met een eigen balkon. Housekeeping is zeer goed en strikt. Na een dagje strand of wat dan ook kwamen we altijd terug in een blinkende kamer.
Wij waren onze strandhandoeken vergeten maar ook dit was geen probleem; we konden elke dag 2 handdoeken halen hij de receptie!
Omdat de officiële uit check tijd 12:00 uur was en wij om 19:00 opgehaald zouden worden door de transfer hebben wij gevraagd om een late check out. Dit was uiteraard mogelijk, toen we vroegen wat dit zou kosten zei de aardige meneer bij de receptie (die écht altijd lacht) dat dit voor ons gratis was.
Ontbijt was prima, niet te veel poespas maar wel de dingen die je s ochtends wenst te hebben bij een ontbijt (yoghurt, fruit, broodjes, beleg, zoetige taartjes) ook waan het mogelijk om een ei te bestellen op verschillende manieren, dit staat nergens aangegeven dus moet je maar net weten!
Zwembadje klein maar fijn met ligbedden en helemaal niet druk, ze komen bij je bedienen en van 6-7 zijn er op bepaalde cocktails, wijn en bier een aangepaste happy hour prijs.

Datum van verblijf: augustus 2019
hoteldaluzcv, Gerente geral van Hotel Da Luz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 oktober 2019

Dear JariKelsey,

Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

Kind regards,
Hotel Da Luz Team

Beoordeeld op 25 februari 2019

Prima hotel, niet erg luxe en het ontbijt is niet heel uitgebreid. Er werd netjes schoongemaakt en het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Douchecabine was wat aan de smalle kant (stootte steeds mijn ellebogen bij het haar wassen) maar wel schoon en goed. Bed was wat aan de harde kant. Hotel is centraal gelegen, binnen 10 minuten lopen zat je in het "centrum" of lag je op het strand.

Datum van verblijf: februari 2019