Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (6.197)
Beoordelingen filteren
6.197 resultaten
Waardering van reizigers
2.822
1.899
894
351
231
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
2.822
1.899
894
351
231
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
6 - 11 van 6.197 beoordelingen
Beoordeeld op 18 januari 2019 via mobiele applicatie

Heerlijke gezellige week gehad met vrienden. Ingewikkeld systeem in het hotel met Sol Dunas, Melia Dunas en dan nog het Level niveau. Gelijk bij inchecken al verkeerde bandjes gekregen van Sol waardoor we bijna nergens konden eten. Foutje gelukkig snel ontdekt door ons.
Reserveringssyteem voor de restaurants stug en lange rijen als je niet op tijd bent. Nee is nee als een tijd zogenaamd niet meer beschikbaar is. Dat terwijl de restaurants lang niet vol zitten. Gelukkig was daar redder Antonio die het wel kon regelen. Wat een leuke vrolijke man.
Ik vond lang niet al het personeel vriendelijk. Soms zelfs onbeschoft.
Kamer was groot maar muf. Totaal niet luxe. Erg simpele slecht onderhouden badkamer. Vloeren echt vies. Diverse keren was het water niet bijgevuld. Hele vakantie met 1 waterglas gedaan. 1x geen handdoeken. Kan gebeuren dacht ik. 5x gebeld en 2 uur later gelukt.
Na eerste indruk kamer om een andere gevraagd. Zijn daar 1x over gebeld daarna niks meer gehoord.
Verder is het zeker geen straf om hier te verblijven maar voor ons in deze Melia niet meer. Volgende keer één van de buren en zeker adults only.

Datum van verblijf: januari 2019
Reistype: Reisde met een partner
1  Bedank 389renatet
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dunas M, General Manager van Melia Dunas Beach Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 januari 2019
Google-vertaling

Dear 389renatet,

Thank you for having chosen Meliã Dunas Beach Resort & Spa for your holidays and for having set aside some of your time to write your impression about our hotel and share with us and with fellow travellers online.

Having read your description, we are happy to perceive that you have had an enjoyable stay with us and that different aspects of our services have contributed to this positive impression. We try our best to ensure that our guests feel welcome and at home and when this is so it is very satisfying and motivating to know. We also welcome each constructive feedback and suggestions from our guests as they enable us to continuously enhance our services thus ensuring your complete satisfaction.

We thank you once again for your contribution, we hope that you will return for another visit as we will look forward to welcoming you as our guests once again in the near future.

Kind regards,
Meliã Dunas Beach Resort & Spa Management Team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 7 januari 2019 via mobiele applicatie

Antonio is the best guy in the whole hotel...super

Goed hotel beetje te groot, maar oké. Kamers zijn oke maar niet super goed strand is top en restaurants zijn goed. Maar Antonio is de beste en liefste over die we kennen.

Datum van verblijf: januari 2019
Reistype: Reisde met vrienden
1  Bedank Nicole1505
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dunas M, General Manager van Melia Dunas Beach Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 januari 2019
Google-vertaling


Dear Nicole1505,

Thank you for having chosen Meliã Dunas Beach Resort & Spa for your holidays and for having set aside some of your time to share your review with us.

We are glad that you enjoyed your stay in our house. The most important thing in our house is the staff, our guests are friendly and helpful, nice that this has contributed to an unforgettable stay. We would be delighted to welcome you to one of our offers and to welcome you again to the Meliã Dunas Beach Resort & Spa.

If there is a request to help you, we are at your disposal at any time.

Best regards,
Meliã Dunas Beach Resort & Spa Management Team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 21 november 2018 via mobiele applicatie

Wij hebben een top vakantie gehad!! Heel vriendelijk personeel, pracht locatie en heerlijk gegeten! Voor Rancho restaurant vonden wij het lekkerst. Antiono was een super gezellige gastheer! We komen heel graag volgend jaar terug met onze kinderen!!

Datum van verblijf: november 2018
Reistype: Reisde met een partner
Bedank OnAir54478067663
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dunas M, General Manager van Melia Dunas Beach Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 november 2018
Google-vertaling

Dear OnAir54478067663,

We thank you very much for your positive words and the time you have taken to share your experiences with other travelers.

We were particularly pleased with their positive comments about our employees. Meliã hotels are known for their warm and personalized service, everything you love. It is very important for us to be a home on time. Good that you not only liked our spacious and modern facilities, but you also had time to enjoy our restaurants. Particularly important to us are our young guests.
Dear guest, if there is anything to make your next stay even better, please feel free to contact us at any time.

Greetings from Sal,
Meliã Dunas Beach Resort & Spa Management Team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 15 november 2018 via mobiele applicatie

Het eten is hier erg goed. Het verblijf is uutsteking hebben niks te klagen..super vriendelijk personeel.goede zwembaden al loop je door het ressort kom je op een mooi strand uit. Het waait wel heel veel

Datum van verblijf: november 2018
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Trek20620923072
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dunas M, General Manager van Melia Dunas Beach Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 november 2018
Google-vertaling

Dear Trek20620923072,

We would like to thank you very much for your time, which you have taken to share your experiences with other travellers.

We would like to thank you for your positive comments. The Meliã Hotels are known for their warm and friendly service, it is nice to hear that our staff have contributed to a wonderful and memorable stay. We have forwarded your feedback to our employees who were very happy.

If we can make your next stay even better, please feel free to contact us at any time.

Best regards,
Meliã Dunas Beach Resort & Spa Management Team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 12 november 2018 via mobiele applicatie

Onze vakantie (2 volwassenen + 1 dreumes 8 dagen all-in Sol Dunas) verliep bij aankomst een beetje stroef; het hotel was overboekt en er was dus geen familiekamer meer met balkon zoals we geboekt hadden. We kregen een vergelijkbare Sol Dunas kamer, zonder balkon. Ter compensatie mochten we ook gebruik mochten maken van de all-in restaurants van Melia Dunas (deze zit in hetzelfde complex en is iets luxer). Dit was erg welkom, en wellicht nog wel beter dan het balkon want de restaurants van Sol Dunas (Grille en Terazzo) vielen best wel tegen. Buffetrestaurant Spices was wel meer dan prima, vooral voor het ontbijt en de lunch. Op tijd reserveren voor de Melia Dunas diner restaurants (Rancho; jum!, Sahel en Aqua) is aan te raden, ook al lijken ze nooit vol te zitten?!
Aangekomen bij de kamer bleken we op de 2e etage te zitten, en was er geen lift. Erg onhandig met een dreumes en buggy, die de receptie heus wel gezien heeft... Nou ja, dan maar tillen. Op de kamer werkte de douche en de kluis niet. Dit werd zeer snel en vriendelijk opgelost! We weten dus niets van de kwaliteit van de Melia Dunas kamers.
Het zeer vriendelijke personeel, de vrolijke (maar niet opdringerige) entertainers en de gastvrije receptie zijn super. En nergens opdringerige verkopers te ontdekken, zo fijn! Dit maakte onze vakantie geweldig. Iedereen doet het werk met plezier en dat werkt aanstekelijk.
Genoeg zwembaden, voor jong en oud. Lekker strand (wel wat stenen in de zee, neem water schoenen mee), meer dan genoeg entertainment, we zijn aan het meeste niet eens toegekomen.
Wat kleine verbeterpuntjes; matrassen op de nu kale en harde ligbedden zouden wellicht wat rugproblemen kunnen voorkomen, handdoekje leggen is verboden maar moet dan ook worden gehandhaafd (ik schaam me soms echt voor mijn asociale mede-Nederlanders...), de handdoeken in de badkamer zijn aan vernieuwing toe (erg muf), WiFi kwaliteit kan beter, en overal die verrekte verstopte zoutvaatjes..... haha, luxe problemen! Voor deze prijs was alles meer dan prima. Sol Dunas/ Melia Dunas, bedankt! Wij komen graag eens terug! We boeken dan wel Melia Dunas ipv Sol Dunas en wat meer dagen...

Datum van verblijf: november 2018
Reistype: Reisde met familie
1  Bedank evat277
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dunas M, General Manager van Melia Dunas Beach Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 november 2018
Google-vertaling

Dear Eva T,

Thank you for having chosen Meliã Dunas Beach Resort & Spa for your holidays and for having set aside some of your time to write your impression about our hotel and share with us and with fellow travellers online.

Having read your description, we are happy to perceive that you have had an enjoyable stay with us and that different aspects of our services have contributed to this positive impression. We try our best to ensure that our guests feel welcome and at home and when this is so it is very satisfying and motivating to know. We also welcome each constructive feedback and suggestions from our guests as they enable us to continuously enhance our services thus ensuring your complete satisfaction.

We thank you once again for your contribution, we hope that you will return for another visit as we will look forward to welcoming you as our guests once again in the near future.

Kind regards,
Meliã Dunas Beach Resort & Spa Management Team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken