Beoordeeld op 10 oktober 2019 via mobiele applicatie

Voor de tweede keer dit hotel geboekt, net zoals vorige keer een kamer toegewezen op een verdieping, dit werd probleemloos omgeboekt naar een kamer op de bg naast het zwembad.
Kamers zijn ruim, schoon voorzien van airco, tv en wifi werkt ook prima, vandaag een tropische regenbui meegemaakt, duurde tot het eind van de ochtend, maar in no time was alles weer droog, schoon gemaakt door het personeel. Maw weer een fijne tijd gehad, jammer alleen dat voorgaande gasten zoveel vernielen, doe eens of je thuis bent. Voor het management: gebruik eens schimmel/voegenreiniger in de badkamer.

Datum van verblijf: oktober 2019
Ouril p, Assistente Direcção van Hotel Pontao, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 oktober 2019

Dear Guest
  Thank you very much for your comment about your recent stay at our hotel considered our diamond customer.
We are grateful, your feedback is very valuable to us.
We will certainly implement a lot of these improvements.
Our priority is to provide a clean and comfortable environment and the best service.
We hope one more visit will be a pleasure to host them
graciously
Ouril Hotel Pontao and Staff

Beoordeeld op 18 januari 2019 via mobiele applicatie

Via een reisorganisatie een van de goedkoopste pakketreizen geboekt. Van te voren geen hoge verwachtingen van dit hotel. Maar het was zeker verrassend. Mooie ruime kamers, vriendelijk personeel, erg schoon. Het hotel is net opgeknapt dus alles ziet er top uit. Heerlijk zwembad en wat bijna niemand weet een jacuzzi en mini gym op het dak. Enige min puntje: soms is her water even op, maar nooit voor lang. Een super verblijf gehad!

Datum van verblijf: januari 2019
Moisés M, Manager van Hotel Pontao, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 februari 2019

Dear Mr. Chloe

We thank you in advance for your comments and for staying at our hotel.
We do all the best for the host to feel and m home and improve the service more and more.

our warm greetings

Beoordeeld op 16 januari 2019

Voor de 3de keer dit hotel bezocht.
Zoals we voordien gewoon waren, ook nu weer propere kamers en vriendelijke bediening. Op de rand van Santa Maria en dus rustig en niet in het drukke centrum, echter op wandelafstand naar centrum, restaurantjes, met leuke gezellige terrasjes.

Kamertip: Wij hadden tijdens ieder verblijf een superieure kamer op het gelijkvloers en waren zeer tevreden.
Datum van verblijf: december 2018

Dear Mr. Sonja

Thank you in advance for your comment and for your stay in the Hotel.

We do everything to make our guest feel at home and improve the performance of the hotel.

Come back often, it will be a pleasure to host you.

our best compliments

Beoordeeld op 21 november 2018

Hotel is kleinschalig maar perfect gelegen aan de winkelstraat en 500 meter van het strand.
Kamers zijn ruim en worden elke dag netjes schoongemaakt.
Wij hadden een verblijf met enkel ontbijt geboekt, ontbijt is prima maar niet heel ruim in keuze.
Kaas en ham en ei en er staat een pot jam en chocopasta.
Tip voor de hotel eigenaar, leer je personeel engels ;-)

Kamertip: kies een kamer op de begane grond aan het zwembad
Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 24 mei 2018

Ruime kamers met terras.
Vriendelijke personeel, spreken slecht Engels, maar doen alles om je te helpen.
Hotel is aan renovatie toe, maar daar is de prijs ook naar.Ligt vlak bij strand en centrum van Santa Maria

Datum van verblijf: mei 2018