Beoordeeld op 16 januari 2019

Voor de 3de keer dit hotel bezocht.
Zoals we voordien gewoon waren, ook nu weer propere kamers en vriendelijke bediening. Op de rand van Santa Maria en dus rustig en niet in het drukke centrum, echter op wandelafstand naar centrum, restaurantjes, met leuke gezellige terrasjes.

Kamertip: Wij hadden tijdens ieder verblijf een superieure kamer op het gelijkvloers en waren zeer tevreden.
Datum van verblijf: december 2018
Moisés M, Manager van Hotel Pontao, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 februari 2019

Dear Mr. Sonja

Thank you in advance for your comment and for your stay in the Hotel.

We do everything to make our guest feel at home and improve the performance of the hotel.

Come back often, it will be a pleasure to host you.

our best compliments

Beoordeeld op 21 november 2018

Hotel is kleinschalig maar perfect gelegen aan de winkelstraat en 500 meter van het strand.
Kamers zijn ruim en worden elke dag netjes schoongemaakt.
Wij hadden een verblijf met enkel ontbijt geboekt, ontbijt is prima maar niet heel ruim in keuze.
Kaas en ham en ei en er staat een pot jam en chocopasta.
Tip voor de hotel eigenaar, leer je personeel engels ;-)

Kamertip: kies een kamer op de begane grond aan het zwembad
Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 24 mei 2018

Ruime kamers met terras.
Vriendelijke personeel, spreken slecht Engels, maar doen alles om je te helpen.
Hotel is aan renovatie toe, maar daar is de prijs ook naar.Ligt vlak bij strand en centrum van Santa Maria

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 3 maart 2018 via mobiele applicatie

Kleinschalige Hotel, goede schoonmaak kamers en hotel. Wifi alleen hal, niet op kamer. Vriendelijk personeel, ontbijt voldoende, wel wat druk. Kamer prima, matrassen met veren niet echt comfortabel. Mooi strand op 150 meter, centrum 100 meter.

Datum van verblijf: januari 2018
Moisés M, Gerente de relações públicas van Hotel Pontao, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 maart 2018

Thank you

We wait for you next time

Beoordeeld op 14 oktober 2017

Hotel Pontao ligt direct aan de rand van het centrum, 5 minuutjes lopen en je bent midden in het centrum. Ook 5 minuutjes lopen en je bent op het prachtige zandstrand.
Het hotel is spic en span, wordt dagelijks tot in de puntjes schoongemaakt. Dagelijks schone handdoeken, en ook regelmatig schoon beddengoed. Zwembadje op de binnenplaats ziet er ook netjes uit. Voldoende ligstoelen en een klein barretje bij het zwembad. Het ontbijt in het hotel vond ik prima. Verschillende soorten broodjes (groot, klein, wit, bruin, wit brood om te toasten), kleine hartige hapjes bij het ontbijt (pizza, gebakken ei, en een lokaal bonengerecht met vis), zoete hapjes bij het ontbijt (taart, koekjes), melk, yoghurt cornflakes bij het ontbijt. Elke dag fruit (meloen, appel, papaya, banaan), beleg: ham en kaas, jam, hazelnootpasta. Koffie, thee en limonade (appelsap, ananassap). Ik vond het ontbijt prima! Ligging is rustig, geen overlast van lawaai gehad. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Sfeer in het hotel is erg prettig. Géén animatie gelukkig. Géén luide muziek bij het zwembad, soms een gezellig rustig lokaal muziekje op de achtergrond bi het ontbijt. Ik heb hier genoten! Het matras in het bed vond ik aan de harde kant...

Kamertip: Er is geen lift in het hotel, dus als je voor de tweede etage kiest moet je de trap nemen.
Datum van verblijf: oktober 2017
Moisés M, Gerente de relações públicas van Hotel Pontao, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 oktober 2017

Thank you
I hope you come back often.