Beoordeeld op 29 september 2019

We zagen het restaurant op de klif en het uitzicht was supper . Werden niet al te enthousiast onthaald na enkele tellen .was op de middag en je zag ze verwachten niet veel . Trio van vis besteld maar deze wordt naar onze mening verkracht dorade-tonijn en zeilvis wordt veel te hard gebakken ,we probeerde nog een drankje te bestellen maar hebben dan uiteindelijk maar de rekening gevraagd ,ze stonden met zeker 4 m personeel maar hadden geen tijd voor de enigste klanten

Datum van verblijf: september 2019
Odjo d'Agua H, Gerente de relações públicas van Odjo D'agua Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 januari 2020

Dear,

We are extremely sorry to hear about this, and even more sorry to disappoint a customer. Next time, please walk right up a manager and voice your concerns. We'd like to make sure that such mistakes don't happen again.

If you come back to Sal Island please give us another chance!

Beoordeeld op 9 maart 2019 via mobiele applicatie

De kamers in het hotel en de ligging van het hotel zijn prima. Het zwembad is klein en er staan maar 12 bedjes en vier stoelen. Absoluut onvoldoende voor een hotel waar meer dan 100 gasten zijn. Bovendien worden die bedjes al om zeven uur in de ochtend middels een handdoek gereserveerd door hotelgasten die een kamer dicht bij het zwembad hebben.

Tijdens de lunch staan die bedjes leeg (maar gereserveerd met een handdoek) te wachten. Het hotel doet hier niets aan.

Er zijn ook bedjes bij het strand, maar die kosten 3 euro en mogen ook gebruikt worden door gasten van buiten het hotel. Zijn dus ook altijd bezet.

Wil je dus een hotel mét zwembad: kies dan een ander hotel.

Datum van verblijf: maart 2019
Odjo d'Agua H, Gerente de relações públicas van Odjo D'agua Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 april 2019

Dear,

We are really glad that the hotel and rooms matched with your taste.

We have done everything that we could to solve the sunbeds reservation but unfortunately is a very difficult tradition to break.

Good news, now we have a second pool, an infinity pool , which is gorgeous! To see pictures you can follow us on facebook: @odjodaguahotel.

Beside having 2 pools now ,we are situated very close to a wonderful clear water beach where you can enjoy the nature and sunshine!

Thank you for writing us a review.

Kind Regards,

Beoordeeld op 3 maart 2019 via mobiele applicatie

Fantastisch hotel, aan de oceaan grandioos uitzicht. Kamer alles erop en eraan. Schoon,moderne badkamer, goede bedden. Ontbijt super, te beginnen met champagne welk hotel heeft dit elke ochtend voor je klaar staan. Strand naast hotel, enige min puntje is dat de ligbedden er dicht op elkaar staan en er meer parasols zouden kunnen worden aangeboden.

Datum van verblijf: februari 2019
Odjo d'Agua H, Gerente de relações públicas van Odjo D'agua Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 april 2019

Dear,

Thank you for your comment and rating! We are happy to know that you liked our hotel and services! It is a pleasure for us to receive clients like you!

Hope to have you here again!

Beoordeeld op 12 februari 2019 via mobiele applicatie

Goede bediening. Perfecte locatie. Erg goed eten. Echt de moeite waard. Huiswijn redelijk duur maar lekker genoeg Niet goedkoop. Mooi terras met uitzicht op strand en zee.
Hoe Keter je komt hoe drukker het is

Datum van verblijf: februari 2019
Odjo d'Agua H, Gerente de relações públicas van Odjo D'agua Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 februari 2019

Dear,

We are delighted to know you enjoyed our restaurant. The location ins indeed perfect!

We look forward to receive you at our restaurant or maybe you can try staying here at our hotel next time you visit Sal Island.

Thank you very much for the comment and rating ,

Beoordeeld op 30 november 2018 via mobiele applicatie

Een erg gezellig restaurant, veel sfeer en lekkere muziek. We werden vriendelijk geholpen door Constancio en hij regelde zelfs een kaarsje op de taart van mijn vriendin die jarig was en liet de band Happy Birthday zingen. Heel leuke ervaring!

Wat het eten betreft. Geweldig. We aten kokkels en kreeft voor 50 euro heb je 1 kilo (2 personen). Vergeleken met andere restaurants prima prijs en de kwaliteit is zeer goed. Ook het uitzicht aan zee is top.

Kortom een must go!!

Datum van verblijf: november 2018
Odjo d'Agua H, Gerente de relações públicas van Odjo D'agua Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 december 2018

Dear,

Thank you very much for taking your time to write us such a lovely comment. We are very glad you enjoyed our restaurant and the experience you had here. We feel happy our staff treated you well and made your day special.

To keep informed about our hotel and see what happens please follow us on facebook: @odjodaguahotel. you can also enjoy our live show with good music every night

Hope to see you here again some time!!

Kind Regards