Beoordeeld op 17 december 2018 via mobiele applicatie

De bewuste keus om niet een all Inn resort te boeken heeft goed uitgepakt. Hotel Morabeza is een aanrader voor wie zelf wil bepalen waar hij of zij ‘s avonds wil eten.
De opzet van het hotel is erg relaxt, met drie zwembaden, verschillende restaurants ontbreekt het je aan niets. Tenminste als je zonder animatie kunt. Met het plaatsje Santa Maria achter de deur komt het helemaal goed.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 9 maart 2018 via mobiele applicatie

Prima gezellig hotel, direct aan een mooi strand, heerlijk eten in de beach club.
We zijn geen all inclusive types, dus de combinatie van eten in Santa Maria en t hotel is top.

Hoop dat men op dit zonnige eiland duurzaamheid gaat ‘omarmen’ genoeg zon & wind voor schone energie! En loos alleen gereinigd / gefilterd water terug in de zee.

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 12 oktober 2017 via mobiele applicatie

Dit hotel ligt op steenworp afstand van Santa Maria. Wij hadden een prachtige kamer met mooi sanitair met uitzicht op zee. Er zijn 3 zwembaden met ligbedden en parasols. Heb je geen zin in het zwembad lig je in 2 tellen op het strand. De kamer werd dagelijks prima schoon gemaakt. Wij hadden alleen ontbijt geboekt omdat we 's avond graag wilden eten in Santa Maria. Het ontbijt was prima. Al met al heel blij niet in een van de all inclusive resorts te zitten!!

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 27 juli 2017

Ook als het hotel vol zit is het heerlijk rustig in de grote tuin, prima kamers, lekker ontbijt en op een steenworp van het centrum.
Stoelen op het terras van de kamer zouden iets comfortabeler mogen zijn.

Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 3 februari 2017 via mobiele applicatie

Kamers en onbijt waren zeer goed. Zeer proper en goede restaurants. Mooie zwembaden die dagelijks werden gekuist. Minpuntje is wel de receptie niet echt vriendelijk en ook niet al te correct. Ligt onmiddellijk bij de zee

Datum van verblijf: november 2016