5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekend hotel! Alles tip top in orde. Kamers netjes, het hele resort was super proper. Zowel het ontbijt, lunch als diner was zeer uitgebreid en afwisselend. Vriendelijke en vlotte bediening aan het onthaal, de verschillende bars en in de resto’s. Zeker een aanrader!

Datum van verblijf: februari 2019
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Geen slecht woord te vinden mbt het verblijf. Alles was super.

Slechts enkele opmerkingen:
Nederlandse TV kanaal of kanalen... bijvoorbeeld BVN. Veel duitse franse en anderen landen maar geen NL tv.

Specialiteiten restaurants wat meer speciaal maken. Bijv bij italiaans restaurant Italiaanse wijnen en likeurtjes...

Alles was super, eten service etc

Beoordeeld op 16 maart 2019 via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel
Schoon en ruime kamers met prima bedden
De all inclusief is super, verzorgd en genoeg keus
Zwembad ruim opgezet en t water is licht zout
Strand op loopafstand en schoon.
Opletten op de stroming in de zee en er zijn strandwachters aanwezig.

Beoordeeld op 15 maart 2019 via mobiele applicatie

Prima resort, buffet was uitstekend en personeel vriendelijk. Heel schoon en ook bij het zwembad handdoeken genoeg. Jammer vind ik dat mensen ligbedden bezet houden. Bij het zwembad en bij het strand.

Beoordeeld op 13 maart 2019

Geweldig hotel, iedereen was supervriendelijk. De kamers vond ik ook top, er was een zeer ruime kamer met zithoekje, een terras en een grote badkamer met apart toilet.
De buffetten waren uitgebreid, heel variabel, voor elk wat wils. Alles wat ik gegeten heb was heel lekker. Het resort was goed onderhouden, en alles was er proper.