Beoordeeld op 10 januari 2018 via mobiele applicatie

Hotel Vila Farol is een onderdeel van een Italiaanse keten. Wij hebben er de Kerstvakantie doorgebracht. In die vakantie hebben wij genoten van het heerlijke eten dat elke dag gepresenteerd werd. Het all-inclusive pakket was uitstekend. Het personeel heel vriendelijk en het team dat het entertainment verzorgde heel goed.
Het kerstbuffet was werkelijk van topklasse.
Voor wie van Italiaans houdt, is dit aan te bevelen.

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 29 december 2017 via mobiele applicatie

Het park was op zich prima. Kleinschalig, niet zo'n groot TUI resord.
Eten: voldoende variatie, vaak lauw, ontbijt was prima.
Huisje: van hout, doet leuk aan, basic, zeer hard matras.
Animatie: niets voor ons, maar ze waren zeer enthousiast.
Zwembad groot genoeg, zout water, leuke poolbar.
En ja hoor, handoekje leggen. Helaas nodig, anders lig je in de harde wind.
Weer: elke dag harde wind gehad, daardoor koude avond. Neem wat warms mee. Zon viel ook tegen.Van de 10 dagen slechts ééntje met volle zon.
Zee: elke dag rode vlag, kon niet liggen, anders werd je gezandstraald.
Vlak bij Santa Maria. Genoeg eetzaakjes, maar kwaliteit ver te zoeken. Prijzen vallen tegen.
Flesje wijn in supermarkt € 18.
Je kan alles met de Euro betalen, dus wissel niet.
Conclusie: als het weer niet mee zit, heb je op dit eiland niets te zoeken. Veel gelezen. Hadden we Gambia maar geboekt.

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 31 augustus 2017

Zoals hierboven reeds vermeld: super eten, italiaanse sfeer, kamers zijn kleine schattige- toch ruime huisjes. De animatie in het hotel is echt super. Er staat een heel team klaar om je te entertainen, ze organiseren elke dag andere activiteiten: volleybal, acqua qym, voetbal, darten, quizzen, noem maar op! Ook al zijn de meeste gasten zelf italiaans deden de animatoren ook naar ons toe enorm hun best.

Speciale danku aan Iza, danku voor je energieke acqua gym, je prachtige lach en de momenten die we hadden op het strand. Leuk om terug te keren en er een Kaap Verdische vriendin bij te hebben!! :-) Ook een danku aan Lamine, geboren animator die het hele hotel aan het lachen brengt. Speciale danku aan de wijze life guard Amaduli, danku voor het prachtige moment toen we de zeeschildpad van land terug in het water brachten. Kort samengevat: nog nooit zo'n goede vrienden gemaakt in een hotel in het buitenland! Ik ga heel zeker terug!

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 1 augustus 2017

Ik ben voor de derde keer in dit hotel geweest. Deze bestemming kan jaarrond bezocht worden. Na vergelijking met andere hotels, kom ik steeds weer uit op Vila do Farol. De sfeer is goed, de kamers zijn ruim en het eten is superlekker. Het is wel jammer dat er nog een groot hotel naast gebouwd wordt, waardoor het unieke en ongerepte vergezicht dat er was langs het strand, verstoord zal worden.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 2 juli 2017 via mobiele applicatie

Superleuk aangelegd in prachtig onderhouden tuin. Allemaal aparte eigen huisjes. 2 aan elkaar of 4. 1 grote overdekte lounge met receptie, ATM, winkeltjes en gratis Wi-Fi. Niet op de kamers. Nette badkamer.
Veel ruimte.
Heerlijke temp in maart. 26 gr. Avonds koelt t af.
Eten prima veel keuze. Wijn iets minder. Wordt heel netjes gehouden.
Is all inclusive. Daar wel nodig want t ligt 20 min. Lopen van Santa Maria.
Strand geweldig. Woeste oceaan.
Wandelen over t strand naar Santa Maria zeker aan te bevelen.
Heerlijke cocktails. Vriendelijk personeel. Avonds bar met live muziek. Meestal in t Italiaans!
Zit nl. Italiaanse manager en dus ook veel Italiaanse gasten.
Zwembad met zout water.
Elke dag animatie.